„Expedia, Inc.“ (Nasdaq: EXPE) šiandien pranešė, kad ji pasiekė susitarimą įsigyti iš „Advent International“ bei partnerių steigėjų Italijoje įsikūrusią „Venere Net ApA“.
„Venere.com“ turi ryšius su maždaug 29 000 viešbučių bei nakvynės su pusryčiais namų visoje Europoje bei JAV. Šis susitarimas leis „Expedia Inc.“ pasaulinę viešbučių pasiūlą papildyti daugiau negu 10 000 viešbučių Europoje, Artimuosiuose Rytuose bei Afrikoje. Dar neužbaigtos pirkimo sutarties sąlygos nebuvo paskelbtos. Šio sandėrio sudarymui turi pritarti konkurentai Vokietijoje.
„Venere.com“ dėmesį telkia į viešbučių rezervacijas klientams Europoje bei suteikia viešbutininkams geografiškai įvairius paklausos šaltinius. Kompanija palaiko tiesioginius ryšius su maždaug 29 000 viešbučių visame pasaulyje, įskaitant 26 000 viešbučių Europoje, su kuriais ji dirba kaip pagal agentūros modelį. „Venere™“ šiuo metu įtraukia daugiau negu 1 000 naujų viešbučių į savo tinklą kas mėnesį.
„Venere“ įsigijimas suteiks „Expedia®“ paslaugų portfeliui gerbiamą Europoje vartotojų prekės ženklą, - pasakė Dara Khosrowshahi, „Expedia, Inc.“ prezidentas bei generalinis direktorius. – Be to, tai iš karto išplės mūsų pasiūlos galimybes Europoje, Artimuosiuose Rytuose bei Afrikoje, ir įgalins „Expedia“ diversifikuoti mūsų verslo modelį viešbučiais partneriais visame pasaulyje“.
„Mes džiaugiamės, kad kartu su „Venere“ vadybininkų komanda suvaidinome svarbų vaidmenį, išaugindami kompaniją iš paprasto, įkūrėjo vadovaujamo verslo, į vieną iš vertingiausių Europos internetinių kelionės kompanijų – pasakė Johnas Singeris, „Advent International“ vadovaujantysis partneris. - „Expedia“ nepaprastai tinka „Venere“ ir bus puiki strateginė partnerė, prisidėsianti prie abiejų kompanijų nuolatinės plėtros“.
„Mes esame susižavėję galimybe tapti „Expedia“ dalimi, nes mūsų atsidavęs darbas, siūlant aukščiausios kokybės paslaugas keliautojams naudojantis mūsų plačiu viešbučių bei nakvynės su pusryčiais namų tinklu puikiai tinka vienai iš labiausiai gerbiamų prekės ženklų grupių kelionių pasaulyje, - pasakė Marco Ficarra, „Venere.com“ generalinis direktorius. - Be to, mūsų neabejinga kelionės specialistų komanda, esanti Romoje, Londone bei Paryžiuje, papildys „Expedia“ pasaulinę komandą tuo metu, kai mes siekiame suteikti viešbučiams naujų būdų geriau išnaudoti savo platintojų įvairovę.“
„Expedia, Inc.“ yra pasaulio pirmaujanti kelionių rezervavimo internetu kompanija, suteikianti verslui bei laisvalaikio keliautojams priemonių bei informacijos, leidžiančių lengvai tyrinėti, planuoti bei rezervuoti ir patirti keliones. „Expedia, Inc.“ taip pat teikia didmenines keliones ne internetu dirbantiems kelionių agentams bei konsjeržo paslaugas bei veiklos stendus keliautojams. „Expedia, Inc“ portfelį sudaro šie prekiniai ženklai: „Expedia.com®“, „hotels.com®“, „Hotwire®“, „Expedia® Corporate Travel“, „TripAdvisor®“, „Expedia Local Expert™“, „Classic Vacations®“ ir „eLong™“. „Expedia, Inc.“ kompanijos vykdo veiklą daugiau negu 50 pasaulinių prekybos vietų su biurais Šiaurės Amerikoje, Pietų Amerikoje, Lotynų Amerikoje, Europoje, Artimuosiuose Rytuose, Afrikoje bei Ramiojo vandenyno regione Azijoje. „Expedia, Inc.“ Yra „S&P 500“ indekso komponentas. Daugiau informacijos rasite apsilankę http://www.expediainc.com/ (Nasdaq: EXPE).
Įkurta 1995 m., „Venere Net“ yra visame pasaulyje dirbanti kelionių rezervavimo internetu agentūra, vienintelė išskirtinai dėmesį sutelkianti į viešbučių rezervavimą. Pasaulinė privataus turto kompanija „Advent International“ įsigijo „Venere“ akcijų daugumą 2006 m. pabaigoje. Likusios akcijos vis dar priklauso keturiems kompanijos įkūrėjams. Be savo būstinės Romoje, „Venere Net“ turi poskyrius Londone („Venere UK LTD“) ir Paryžiuje („Venere France SARL“).