• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Europos komunikacijos agentūrų asociacijos (EACA) pristatyta apklausa atskleidė, kad pernai prasidėjęs reklamos ir komunikacijos rinkos atsigavimas, 2011 m. įgaus pagreitį.

REKLAMA
REKLAMA

Apklausus 27 komunikacijos agentūrų asociacijas Europoje, paaiškėjo, kad šiemet 4% respondentų tikisi stipraus apyvartos augimo, 59% - nedidelio augimo ir 26% numato stabilią verslo aplinką. Tik 11% respondentų prognozuoja apyvartos sumažėjimą. Prognozuojama, kad labiausiai  komunikacijai skirtus biudžetus didins farmacijos, bankininkystės, telekomunikacijų ir prekybos sektoriai. Stabilus augimas tikėtinas ir tokiose skirtingose srityse kaip alaus pramonė, konditerijos pramonė, smulkioji reklama, žiniasklaida ir tiesioginio pašto rinkodara.

REKLAMA

31% agentūrų pranešė, kad 2010 m. buvo pasiekta vidutinių rezultatų, 42% - gerų ar labai gerų. Tik 27% respondentų pranešė apie prastus arba gana prastus rezultatus. Lietuvos agentūros, kartu su tokiomis šalimis kaip Belgija, Danija, Prancūzija ar Vokietija, pasiekė gerų rezultatų.

REKLAMA
REKLAMA

Lietuvos komunikacijos agentūrų asociacijos (KOMAA) valdybos pirmininkas Gintaras Šeputis sako: „Tyrimas gerai atspindi pastarojo meto tendencijas reklamos ir komunikacijos rinkoje: po keletą metų trukusios stagnacijos rinka pagaliau atsigauna. Išaugusį reklamos paslaugų poreikį ryškiai jaučiame ir Lietuvoje“.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

EACA tyrimo duomenimis, 2011 m. daugiausiai galimybių plėtrai matoma integruotos komunikacijos srityje ir socialinėje žiniasklaidoje. Kampanijų efektyvumas ir kūrybiškumas pripažįstami ne ką mažiau svarbiais plėtros veiksniais. Mažiausiai galimybių plėtrai teiks specializacija ir prekės ženklų valdymas.

REKLAMA

Agentūroms didžiausią susirūpinimą kelia išlikęs spaudimas dėl įkainių mažinimo ir vykdymo terminų, taip pat trumpalaikių komunikacijos tikslų vyravimas ir konkursavimo tvarkos skaidrumas.

EACA duomenimis, nestabilios ūkio aplinkos pasekmės vis dar jaučiamos: komunikacija tapo vis labiau orientuota į akcijinę komunikaciją (70%), agresyvesnes žinutes vartotojams (30%) ir didesnį konkuravimą (11%).

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų