„Konkurentų veiksmais yra menkinimas prekės ženklo „Labas kontraktas“ įvaizdis, formuojama neigiama vartotojų nuomonė tiek paslaugos, tiek jos teikėjo atžvilgiu. Ši reklama daro neatitaisomą žalą „Eurocom“, – sako Aurimas Kapočius, „Eurocom“ generalinis direktorius.
Jo įsitikinimu, konkurentų teiginys reklamoje, esą „esame tikri – ieškantys geriausios kainos renkasi „Tele2“, yra klaidingas. „Tele2“ nepateikė nei vieno tai patvirtinančio argumento. Akivaizdu, kad net teoriškai neįmanoma, jog vienas operatorius visada siūlytų „geriausią kainą“, – teigia A. Kapočius.
„Labas kontraktas“ pasiūlymai, skirti mažas kainas vertinantiems klientams, sulaukė didelio susidomėjimo ir užėmė kainos lyderio poziciją rinkoje, kas ir sukėlė konkurentų įsiūtį. Deja, reikšti emocijas versle reikia teisėtais būdais ir elgtis taip, kaip tą daro „Tele2“ – negalima“, – mano A. Kapočius.
„Eurocom“ savo skunde tai pat pabrėžia, kad konkurentai neteisėtai panaudojo dalį „Labas kontrakto“ reklamos bei joje nusifilmavusios Ugnės atvaizdą. „Eurocom“ reikalauja įpareigoti „Tele2“ nedelsiant nutraukti veiksmus, kurie pažeidžia teisės aktus, bei bendrovei pritaikyti teisinės atsakomybės priemones.
Primename, kad pirmadienį Vilniaus apylinkės teismas uždraudė „Tele2“ rodyti minimą atsakomąją reklamą, kurioje matomas „Eurocom“ reklamoje nusifilmavusios „Labas kontrakto“ klientės atvaizdas, nurodomas jos vardas bei kiti asmeniniai duomenys.