Šiemet antrąkart buvo organizuojami mėgstamiausių Baltijos šalyse prekės ženklų rinkimai. Pernai metais ERGO pelnė mėgstamiausio draudiko Baltijos šalyse vardą ir šiemet titulą išlaikė. Šių metų rinkimuose ERGO užėmė trečią vietą finansų sektoriuje ir tapo vienintele draudimo bendrove šioje kategorijoje po dviejų didžiųjų bankų Baltijos šalyse. Respondentai pabrėžė aukštą ERGO paslaugų kokybę bei pelningumą. Mėgstamiausių Baltijos šalyse prekių ženklų sąrašo sudarytojai atkreipia dėmesį į tai, jog ERGO pritraukia net impulsyvius vartotojus, o tai nėra būdinga draudimo bendrovėms.
„Džiaugiamės ir esame dėkingi, kad ERGO prekės ženklas buvo taip palankiai įvertintas. Pasiekti rezultatai leidžia mums neabejoti, jog mūsų siekis suprasti klientų poreikius ir lūkesčius, parenkant kiekvienam individualiai tinkamiausią produktą, pasiteisina. Teigiamos emocijos ir saugaus kasdienio gyvenimo ar verslo užtikrinimas yra vertybė, kurią ERGO ir toliau garantuos savo klientams ateityje“, – sako ERGO draudimo grupės Baltijos šalyse valdybos pirmininkas dr. Kęstutis Bagdonavičius.
„Mūsų tyrimai rodo, kad draudimo rinkoje vartotojų pasirinkimą lemia paslaugų kaina ir už tai gaunama vertė, darbuotojų profesionalumas bei draudimo bendrovės reputacija. Jei greta šių kriterijų įmonė gali pasiūlyti dar daugiau – abipusiu pasitikėjimu grindžiamus santykius, vadinasi, einama reikiama kryptimi“, – pabrėžia „GfK Custom Research Baltic“ klientų aptarnavimo direktorė Māra Tauriņa.
Šiemet mėgstamiausių Baltijos šalyse prekių ženklų rinkimuose iš viso dalyvavo 203 įmonės ir papildomai buvo pateikta 330 klausimų apie vartotojų visose Baltijos šalyse gyvenimo būdą bei elgseną. Tyrimo metu buvo lyginamos bendrovės, tuo pačiu prekės ženklu veikiančios visose Baltijos šalyse. Labiausiai pamėgti prekiniai ženklai pateko į metinį geriausiųjų sąrašą, kurį, bendradarbiaudami su tyrimų bendrove „GfK Custom Research Baltic“, suformavo Latvijos verslo žurnalas „Kapitāls“ ir reklamos bei marketingo agentūra „DDB Latvija“.
Pagrindinis Baltijos šalyse mėgstamiausių prekių ženklų sąrašo tikslas yra skatinti vietinių prekių ženklų integraciją visame regione. Siekiant nustatyti mėgstamiausius prekės ženklus, daugiau nei 3000 Baltijos regiono gyventojų nuo 15 iki 74 metų buvo apklausiami 2013 m. birželio ir liepos mėnesiais. Vertinimai buvo matuojami skalėje nuo neutralios nuomonės iki palankumo prekės ženklui.