Dėl bendro suvartojamo elektros energijos kiekio sumažėjimo Lietuvoje per pirmuosius šešis šių metų mėnesius ENERTY pardavė apie 15 proc. mažiau elektros energijos nei tuo pačiu laikotarpiu pernai, tačiau bendrovės pajamos sumažėjo tik 9 proc. Pasak bendrovės vadovo Žydrūno Stankevičiaus, tokius rezultatus pasiekti padėjo sėkmingas įmonės augimo strategijos peržiūrėjimas 2013-aisiais.
„Savo dėmesį sutelkėme į klientų rato, paslaugų krepšelio ir kainodaros optimizavimą. Įvertindami galimas rizikas plėtrą planavome atsargiai – nesistengėme būtinai pritraukti kuo daugiau klientų ar pasiūlyti žemiausias kainas. Rezultatai rodo, kad buvome teisūs ir tai leido pasiekti puikius rodiklius jau pirmą šių metų pusmetį“, – sako ENERTY generalinis direktorius.
Dėl praėjusių metų rudenį kilusios elektros kainų krizės veiklą nutraukė penki nepriklausomi elektros energijos tiekėjai. Tuo metu penki didžiausi tiekėjai, tarp jų ir ENERTY, sustiprino savo pozicijas ir pernai tiekė 84 proc. visos laisvojoje elektros rinkoje suvartojamos energijos.
Pasak Ž. Stankevičiaus, nuo birželio pradėjusi tiekti elektros energiją naujiems klientams, antrą šių metų pusmetį bendrovė tikisi dar labiau pagerinti rezultatus. Prie augimo, tikimasi, prisidės ir ENERTY plėtra Latvijoje bei Estijoje, kur planuojama teikti elektros energijos, o vėliau – ir gamtinių dujų tiekimo paslaugas įmonėms.
UAB „ENERTY“ (anksčiau „SBE Energy“) yra nepriklausoma elektros energijos tiekėja, veikianti rinkoje nuo jos liberalizavimo pradžios. Didžiausi bendrovės klientai – koncernas „MG Baltic“, UAB „Palink“, UAB „Vilniaus vandenys“, „SBA grupė“, AB „Pieno žvaigždės“, UAB „Philip Morris Lietuva“, UAB „Felit“ (IKEA), UAB „Omnitel“ ir kt. Nuo rugsėjo bendrovės klientų sąrašą papildys viena didžiausių salyklo gamintojų Skandinavijoje UAB „Viking Malt“, UAB „Panorama LT“ ir kitos įmonės. 100 proc. ENERTY akcijų priklauso tarptautiniam uždarajam investicijų fondui „Enterprise Emerging Markets Fund“.