„Investuoja todėl, kad investuotojai tikisi didelio sprogimo ir sėkmės JAV rinkoje. Aš asmeniškai gana skeptiškas tokio verslo modelio pasiteisinimo Europoje, kadangi šis portalas orientuojasi į pajamas iš reklamos, o uždarbis iš reklamos Europoje sąlyginai nėra toks didelis, kad atpirktų tokio dydžio investicijas“, – Žinių radijo laidoje „Tinklas“ kalbėjo D. Lebedzinskas.
Pasak jo, minėtas portalas ruošiamas kitų investuotojų atėjimui arba pardavimui, nes dideles vartotojų duomenų bazes turintys portalai parduodami iš rankų į rankas. „Manau, kad verslas gali veikti pelningai, bet nemanau, kad sudomintų ir atpirktų tokias investicijas“, – teigė jis. D. Lebedzinsko nuomone, tradicinė elektroninė prekyba Lietuvoje tampa brandesnė, tačiau vien elektronine prekyba užsiimančios parduotuvės neatlaiko konkurencijos.
„Lietuvoje šiek tiek sumažėjo bandymų sudaryti elektroninę komerciją tarp tų, kurie pradeda visiškai nuo nulio, neturi jokio įdirbio į tiekimą, į asortimento formavimą. Pas mus, deja, neveikia tos masinės ekonomikos principai, nes užsipirkti prekių Lietuvos rinkai ir pasiūlyti gerą kainą labai sudėtinga – sudėtinga konkuruoti su tais, kurie jau turi įdarbį, turi tradicines parduotuves arba perka dideliais kiekiais ar turi užsienio verslus“, – pasakojo D. Lebedzinskas.