Svarbiems įvykiams pranešti žiniasklaidai vis rečiau naudojant asmenines svetaines, jas keičiant socialiniais tinklais, „Socialaus marketingo“ socialinių tinklų ekspertas Aidis Dalikas „Žinių radijui“ sakė, kad perėjimas į socialinius tinklus vyksta sekant iš paskos klientams ir skaitytojams.
„Jeigu jie dagiausiai laiko praleidžia socialiniuose tinkluose, daugelis turbūt naujienas pirmiausia dažnai sužino iš „Facebooko“, „Twitterio“. (...) Sekant klientams ir skaitytojams iš paskos, pradedama daugiau dėmesio skirti tam, kad straipsnis ne tik atsirastų pirmas mūsų portale ar internetiniame puslapyje, bet ir būtų informuojami pirmiausia mūsų socialinių tinklų sekėjai“, - laidoje „Aktualioji valanda“ pirmadienį sakė A. Dalikas.
Pasak jo, dažnai nebenorima pateikti labai išsamios informacijos ir aiškaus vedamojo straipsnio, bet pirmiausia dalinamasi nuotrupomis – visa informacija, kurią sugebėta pagauti tą sekundę.
„Dedama viskas į socialinius tinklus, kad po to, vėliau, išplečiant tą informaciją savo puslapyje, žmonėms pateikti pilnesnį, aiškesnį vaizdą. (...) Lietuvoje dar tikrai nėra taip, kad viskas kraustosi į socialinius tinklus, bet srautas ir skaitytojų dėmesys pirmiausiai pagaunamas čia“, - teigė A. Dalikas.
Parengė Ieva Kazlauskaitė Laida „Aktualioji valanda“ transliuojama darbo dienomis 17.05 val.