Šiandien „Facebook“, „LinkedIn“, „Twitter“ jau seniai nebėra naujienos. Socialinių tinklų pasaulyje sparčiai dygsta nauji žaidėjai, kurie ilgainiui gali pakeisti senuosius. Tinklalapio „Brandrepublic“ ekspertai sudarė sąrašą tinklalapių, į kuriuos artimiausiu metu gali nukrypti pasaulio akys.
„Seesmic.com“
„Seesmic“ – prancūzo Loic Le Meur sukurta video blogų platforma. Ji veikia kaip įprastinė blogų platformą, tačiau čia vietoje įprastinių vaizdo įrašų ar komentarų viskas vaizduojama ne tekstu, o vaizdu. Tiesa, norint taip bloginti, reikia turėti vaizdo kamerą, kas atbaido dalį vartotojų.
Tačiau tikėtina, kad ateityje vaizdo blogai gali tapti karšta tendencija tiems, kuriems įprasti tinklaraščiai jau atsibodę.
„Gypsii.com“
„Gypsii“ – mobilus socialinis tinklas. Jis skirtas tiems, kad didžiąją savo laiko dalį praleidžia ne prie asmeninių kompiuterių, o prie mobiliųjų telefonų, kuriais, tiesa, jau galima naršyti didžiąją dalį socialinių tinklų.
„Gypsii“ pasižymi ir dar viena įdomia funkcija – ji GPS sistemos dėka leidžia pagal mobiliųjų telefoną sužinoti tikslią jūsų draugų buvimo vietą. Kol kas šis projektas testuojamas Kinijoje, tačiau planuojama jį pristatyti ir Europoje.
„FDCareer.com“
Nors tinklalapio pavadinimas ir nuobodokas, nespręskite vien pagal jį, nes taip gali būti karjeros portalų ateitis. Jame suderinti jau egzistuojančių portalų tokių kaip „LinkedIn“ ir interneto RPG žaidimų elementai.
Kiekvienas tinklalapio vartotojas susikuria savo profilį, į kurį įrašo pasiekimus moksle, karjeroje ir kitose srityse. Kuo daugiau pasiekimų, tuo daugiau funkcijų suteikiama vartotojui. Portale darbo ieškantys žmonės gali tiesiogiai bendrauti su potencialiais darbdaviais.
Taip kaip mikroblogų platforma „Twitter“ leidžia operatyviai apsikeisti nuomonėmis ar informacija apie įvykius, taip naujasis tinklalapis „Elements“ savo vartotojams leis keistis nuotraukomis ir kitais vaizdeliais.
„Yammer.com“
Žinodami, kad darbo metu pakankamai didelę laiko dalį žmonės praleidžia naršydami „Facebook“ ar kitus socialinius tinklus, „Yammer“ kūrėjai nusprendė sukurti tinklą, kuriame būtų galima diskutuoti apie darbą.
„Yammer“ siekia padrąsinti žmones, dirbančius korporacijoje, keistis idėjomis, susijusiomis su savo darbu, diskutuoti apie projektus, stebėti jų eigą, dalintis užduotimis ir kt.
„Power.com“
Šį projektą sukūrusio brazilo vizija – tapti viso Web 2.0 centru. „Power.com“ tikslas – pasiūlyti įrankį, skirtą valdyti anketas skirtinguose socialinių tinklų portaluose, tokiuose kaip „MySpace“, „Hi5“ ir kt.
Pernai metais Brazilijoje ir Indijoje startavęs projektas jau turi per 5 mln. vartotojų. Netrukus jį planuojama pristatyti ir JAV.