„Šiomis nukrypti leidžiančiomis nuostatomis siekiama užtikrinti, kad ekologiškesnėms transporto priemonėms nebūtų taikomos baudos, jeigu jos yra ilgesnės arba sunkesnės už įprastas transporto priemones, taip pat skatinti įvairiarūšio vežimo operacijas“, – rašoma pranešime.
Skelbiama, kad Lietuva turi per du mėnesius imtis priemonių ir apie jas pranešti Komisijai, kitu atveju ji gali kreiptis į ES Teisingumo Teismą.
Oficialius pranešimus dėl atnaujintų taisyklių perkėlimo EK Lietuvai išsiuntė 2020 metų spalį ir 2021 metų birželį, tačiau, EK teigimu, Lietuvos teisės aktai vis dar neatitinka direktyvos.
Direktyvoje nustatytos nukrypti leidžiančios nuostatos, taikomos alternatyviuosius degalus naudojančioms sunkiasvorėms krovininėms transporto priemonėms ir įvairiarūšio vežimo operacijose naudojamoms transporto priemonėms.