Lietuvos reklamos rinkos apklausos duomenys rodo, jog vos 13 proc. respondentų bendradarbiaujant su klientais užtikrintai jaučiasi laikomi partneriais, o ne paslaugos tiekėjais. Dar 53 procentai agentūrų su teiginiu sutinka, likusieji tuo abejoja, nors net 100 proc. teigia, jog partnerystė yra vienas iš svarbiausių aspektų, lemiančių efektyvius reklamos sprendimus.
Analogiškos apklausos, atliktos JAV, duomenimis, kliento pasitikėjimą agentūra kaip vieną iš svarbiausių faktorių vertina 98 proc. agentūrų ir marketingo specialistų. Partnerystės atžvilgiu JAV agentūrų padėtis dar blogesnė nei Lietuvoje – vos 46 proc. agentūrų mano esą partneriais savo klientams, nors net 77 proc. marketingo specialistų mano, kad su savo agentūromis elgiasi partneriškai.
73 procentai Lietuvos kūrybinių agentūrų mano, jog kūrybiškumas tiesiogiai lemia kliento verslo rezultatus. JAV kūrybiškumas nėra toks svarbus: vos 48 proc. agentūrų ir 26 proc. marketingo specialistų tiki, jog kūrybingi sprendimai gali padėti užkariauti rinkos dalį ir vartotojų širdis.