Žaliasis vandenilis laikomas saugesniu aplinkai nei reaktyvinis kuras.
Bendrame pareiškime bendrovės teigė, kad šį mėnesį atliko bandymą, „žymintį naują aviacijos etapą, pirmą kartą pasaulyje paleidusios modernų vandeniliu varomą aviacinį variklį“.
Bendrovė išbandė turbopropelerinį variklį, kuris naudojamas mažuose regioniniams skrydžiams skirtuose lėktuvuose.
Bandymui naudotas žaliasis vandenilis pagamintas naudojant potvynių ir vėjo energiją, gautą Škotijos Orknio salose.
„Rolls-Royce“ tikisi, kad galiausiai atliks viso masto variklio „Pearl 15“ bandymą.
Didžiosios Britanijos verslo ir energetikos ministras Grantas Shappsas (Grantas Šapsas) pagyrė pirmadienio naujienas, pavadindamas jas „tikra britų sėkmės istorija“, ir pridūrė, kad tai „puikus pavyzdys, kaip galime bendradarbiauti kartu, kad aviacija taptų švaresnė, kartu skatindami darbo vietų kūrimą visoje šalyje“.
„Stumiame ribas, kad atrastume vandenilio nulinio anglies dioksido galimybes, o tai galėtų padėti pakeisti skrydžių ateitį“, – teigė „Rolls-Royce“ vyriausioji technologijų pareigūnė Grazia Vittadini (Grasija Vitadini).
Kiek anksčiau šiais metais Didžioji Britanija pareiškė, jog reikia didelių investicijų, kurios padėtų išgauti žaliąjį vandenilį iš vandens naudojant atsinaujinančią energiją.
Aplinkosaugininkai prieštarauja „mėlynojo vandenilio“, kuris yra daug labiau prieinamas nei ekologiškesnė alternatyva, naudojimui, kadangi jis yra gaminamas iš gamtinių dujų, o gamybos proceso metu į atmosferą išmetamas anglies dioksidas.