„Tuo pažymėsime vienos eros pabaigą ir naujos šviesios elektrinės ateities pradžią“, – pareiškė „Dodge“ vadovas Timas Kuniskis, užsimindamas apie šių modelių elektrifikavimo galimybę.
Stambūs ir galingais varikliais aprūpinti „Muscle“ klasės automobiliai, tokie kaip „Dodge Charger“ ir „Dodge Challenger“, Jungtinėse valstijose sukūrė atskirą automanų kultūrą, kuria akcentuojamas greitis, drąsa ir laisvė. Tačiau „raumeningi“ automobiliai garsėja didelėmis degalų sąnaudomis (iki 12 litrų 100 kilometrų) bei didele šiltnamio efektą sukeliančių dujų emisija.
Kita vertus, galingų automobilių gerbėjai puoselėja viltis sulaukti atnaujintų elektrinių pamėgtų modelių versijų – „Stellantis“ aljansas, kuriai priklauso „Dodge, anksčiau šį menėsį skelbė, kad investuoja į gamyklas Mičigane, Indianoje ir Toronte, o „pirmasis pasaulyje elektrinis raumeningas automobilis“ turėtų pasirodyti 2024-aisiais.
„Dodge“ modelio „Charger“ gamybą pradėjo 1966-aisiais, o „Challenger“ – 1970 metais. Jie Jungtinėse Valstijose smarkiai išpopuliarėjo dėl stilingo dizaino, itin galingų variklių už palyginti nedidelę kainą.