• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Paskutiniu metu „Kraft“ ne itin sėkmingai sekėsi prekiauti desertiniu „Jell-O“ šokoladiniu pudingu, todėl kompanija nusprendė pakeisti strategiją ir saldumyną reklamuoti ne kaip desertą, o tiesiog užkandį, rašo Businessinsider.

Paskutiniu metu „Kraft“ ne itin sėkmingai sekėsi prekiauti desertiniu „Jell-O“ šokoladiniu pudingu, todėl kompanija nusprendė pakeisti strategiją ir saldumyną reklamuoti ne kaip desertą, o tiesiog užkandį, rašo Businessinsider.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Atlikti tyrimai rodo, kad desertų paklausa apskritai yra gerokai kritusi, o užkandžiai tapo madingi. Naujojoje pudingo „Jell-O“ reklamoje jo gamintojai stengiasi parodyti, kaip kartais yra svarbu pasilepinti geru užkandžiu.

REKLAMA

Reklaminiame vaizdo klipe rodomas į rutiną įsisukęs tėvas ir jo mažametis sūnus, kuris, išklausęs pasakojimo apie suaugusiųjų pasaulio rūpesčius, savo pudingą atiduoda tėčiui – nes jam jo reikia labiau. Juk su „Jell-O“ nebaisūs jokie vargai. Reklamos žavingiausias akcentas – vaikas, kuris vaizduojamas tėčio „rogėse“ - pliktelėjęs, skubantis, dirbantis, neįvertintas, pavargęs.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų