• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

 Vis sparčiau besivystanti elektroninė komercija verslo verslui (B2B) sektoriuje Lietuvos transporto ir logistikos sektorių verčia ieškoti naujų efektyvių sprendimų. Į šią tendenciją sureagavusi logistikos bendrovė „Itella Logistics“ pristatė naują paslaugą – pasiūlė kasdienį krovinių vežimą keturiomis papildomomis kryptimis: į Vokietiją, Nyderlandus, Belgiją ir Liuksemburgą.

 Vis sparčiau besivystanti elektroninė komercija verslo verslui (B2B) sektoriuje Lietuvos transporto ir logistikos sektorių verčia ieškoti naujų efektyvių sprendimų. Į šią tendenciją sureagavusi logistikos bendrovė „Itella Logistics“ pristatė naują paslaugą – pasiūlė kasdienį krovinių vežimą keturiomis papildomomis kryptimis: į Vokietiją, Nyderlandus, Belgiją ir Liuksemburgą.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

„Itella Logistics“ direktorės Rasmos Saulės teigimu, naujas kryptis įmonė pasirinko įvertinusi dėl aktyvėjančios elektroninės prekybos sparčiai augančias Lietuvos gamintojų eksporto apimtis į Vokietiją ir Beniliukso šalis.

REKLAMA

„Kiekvieną dieną su siuntomis išvykstame į visas Europos šalis, bet didesnės apimties krovinius iki šiol į daugelį šalių vežėme du kartus per savaitę. Tačiau pamatėme, kad toks grafikas nebeužtikrina klientų poreikių. Vokietija ir Beniliukso šalys yra tarp didžiausių Lietuvos eksporto rinkų, todėl jas ir pasirinkome kaip tas kryptis, kur krovinius verta vežti kasdien. Be to, kasdieniai išvykimai į Vokietiją sudaro galimybę per ją pasiekti ir kitas Europos šalis – Jungtinę Karalystę, Prancūziją, Ispaniją, Portugaliją“, – sako R. Saulė.

REKLAMA
REKLAMA

Anot jos, naujų krypčių įvedimą taip pat lėmė Lietuvos gamintojų klientų iš užsienio šalių, į kurias jie eksportuoja savo produkciją, reikalavimai.

„Šalia prekių kokybės, kainos ir patikimumo vienu svarbiausių konkurencinį Lietuvos gamintojų pranašumą lemiančių veiksnių tampa būtent trumpas prekių pristatymo terminas bei griežtas jo laikymasis. Gamintojai, siūlydami savo pirkėjams produkciją ir nurodydami 2 arba 3 dienų pristatymo terminus, turi būti garantuoti, kad ši sąlyga bus įvykdyta“, – sako R. Saulė.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Įmonės vadovės teigimu, tokius pervežimus daugiausiai užsako Lietuvos įmonės, kurios gamina aukštos pridėtinės vertės produkciją ir prekes savo klientams tiekia palyginti mažais kiekiais, tačiau yra griežtai įsipareigoję laike. Lietuvoje yra daug gamyklų, ypač įsikūrusių mažesniuose miesteliuose, iš kurių produkcija tiekiama kone į visą pasaulį. Tokių įmonių pavyzdžiai – aukštąsias technologijas gaminančios įmonės, automobilių dalių gamintojai, spaustuvės, baldų gamintojai ir kiti.

REKLAMA

„Taip pat stebime tendenciją, kad augant elektroninei komercijai užsienio pirkėjai yra vis mažiau linkę kaupti atsargas sandėliuose. Dėl to mažėja užsakomų prekių kiekiai, o prekės yra vežamos ne į distribucijos sandėlius, bet tiesiogiai į prekybos vietas. Tad užsakomi prekių kiekiai mažėja, tačiau užsakymų skaičius auga ir trumpėja jų pristatymo terminai“, – sako R. Saulė.

REKLAMA

Kasdienio krovinių pervežimo naudą patvirtina ir aktyviai savo produkciją eksportuojančio vonios baldų gamintojo UAB „Kamė“ vadovas Dainiaus Švilpauskas – įmonei aktualiausios yra Vokietija ir Skandinavijos šalys. Skandinavai, jo teigimu, labai palankiai žiūri į Lietuvos kaip baldų tiekėjos rinką ir mielai renkasi šią paslaugą, o Vokietijoje labai stipriai išplėtota internetinė prekyba ir ypač daug užsakymų sulaukiama internetu.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

„Didžiosiose rinkose, tokiose kaip Anglija ar Vokietija, prekyba baldais tarp verslo subjektų elektroninėje erdvėje auga labai sparčiai. Iš Skandinavijos šalių šioje srityje galima išskirti Švediją. Klientai vonios baldus internetu perka vis drąsiau, kadangi taip sutaupo laiko, pinigų bei išvengia kitų su prekių pristatymu susijusių rūpesčių. Todėl manau, kad per artimiausius 3-5 metus elektroninė prekyba vonios baldų sektoriuje turi daug potencialo augti“, – sako D. Švilpauskas.

REKLAMA

Logistikos bendrovė taip pat prognozuoja, kad ateityje, Lietuvos gamintojams vis labiau išnaudojant elektroninės komercijos privalumus, kasdienių išvykimų paklausa dar labiau augs.

„Itella Logistics“ kroviniai į Vokietiją keliauja keliomis kryptimis. Kasdienio pervežimo paslauga teikiama iki 5000 kg svorio kroviniams visomis kryptimis, o vežant mažiau negu 1500 kg sveriančius krovinius, jie pristatomi be perkrovimų. Vadovės teigimu, tai leidžia sumažinti pažeidimų riziką.

REKLAMA

Populiariausia „Itella Logistics“ pervežimo kryptis, vertinant pagal pardavimus, yra Vakarų Europos šalys – ten bendrovė perveža 28 proc. krovinių. 26 proc. krovinių pervežama į Šiaurės šalis, 19 proc. – į Baltijos šalis, 16 proc. – į Lenkiją ir Pietryčių Europą, 11 proc. – į Pietų Europą.

„Itella Logistics“ apyvarta 2014 m. siekė 12,4 mln. eurų. Pirmųjų trijų 2015 m. ketvirčių bendrovės apyvarta sudarė 9 mln. eurų

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų