UAB „DHL Lietuva“ apyvarta per pirmąjį 2010 metų ketvirtį išaugo 24 procentais, lyginant su tuo pačiu praėjusių metų laikotarpiu. Pervežamų krovinių bei siuntų kiekiai priklausomai nuo verslo padalinio augo 26-73 procentų, o vežtų krovinių tonažas 7-111 procentų (7 procentais – pervežimai jūra, 111 procentų – „Express“ siuntos). Pervežamų kelių transportu krovinių tonažas išaugo 87 procentais, ir šiuo metu DHL Kelių transporto padalinys yra pasiekęs rekordinę mėnesio apyvarta per visą padalinio gyvavimo istoriją Lietuvoje (bendrovė taip pat ieško papildomų darbuotojų padidėjusiems krovinių srautas valdyti ir aptarnauti).
„DHL Lietuva“ generalinis direktorius Mindaugas Pivoriūnas: „Apyvartos augimą sąlygojo sėkminga visų mūsų verslo padalinių - kelių transporto, pervežimų jūrų-oru, bei skubių siuntų ‚Express' veikla. Akivaizdu, kad ženkliai didėja Lietuvos eksportuotojų aktyvumas, taip pat atsigauna kai kurių stambių importuotojų bei gamybininkų verslas. Mūsų klientai atranda naujas rinkas, sparčiai plėtoja prekybinius santykius su esamais partneriais Vokietijoje, Rusijoje, Skandinavijos šalyse, Kinijoje. Ir tai džiugina“.
Vis dėlto, anot generalinio direktoriaus, „nors veiklos rezultatai ir nuteikia optimistiškai, tačiau ekonomikos padėtis išlieka pakankamai sudėtinga dėl susitraukusio vidaus rinkose vartojimo ir išaugusio nedarbo lygio“.
Išaugęs krovinių ir siuntų srautas tuo pačiu sukelia kompanijai ir kitokio pobūdžio iššūkius: „Jau kurį laiką skubių „Express“ siuntų pervežimui nebeužtenka dabartinių Lietuvos oro uostų krovos pajėgumų. Kasdien Vilniaus oro uoste tupia 2-3 DHL frachtuoti krovininiai lėktuvai („AN-26“ arba „ATR-42“). Jau seniai planuojame pradėti gabenti siuntas ir didesniu „Boeing 737“, tačiau pats Vilniaus oro uostas neturi reikiamos įrangos tokio tipo krovininiams orlaiviams aptarnauti“, - teigia M.Pivoriūnas, - „Ieškome naujų sprendimų“.
Motininė DHL kompanija, Vokietijos pašto tarnyba „Deutsche Post“ taip pat paskelbė teigiamus pirmojo 2010 metų ketvirčio finansinius veiklos rezultatus. Grupės apyvarta išaugo 4,4 procento iki 12 milijardų eurų, pelnas siekia 1,7 milijardo eurų. Grupės pranešime spaudai pabrėžiama, kad teigiamus rezultatus sąlygojo padidėjusios Vokietijos pašto apimtys ir naujos paslaugos, taip pat – aukšta paslaugų kokybe paremta sėkminga bei intensyvi DHL veikla.