„Privalome optimizuoti veiklą, todėl keičiame struktūrą ir atsisakome perteklinių administracinių funkcijų“, – antradienį žurnalistams sakė „Kelių priežiūros“ vadovas Darius Aleknavičius.
Anot jo, bendrovė atleidžiamiems darbuotojams padės ieškant naujo darbo. Dabar „Kelių priežiūroje“ dirba apie 2,6 tūkst. darbuotojų.
„Šie struktūriniai pokyčiai nėra tik darbuotojų atleidimas. Mes kalbame apie besidubliuojančių funkcijų naikinimą. Planuojame, kad darbuotojų skaičius turėtų mažėti minėtu skaičiumi šių metų pabaigoje“, – kalbėjo D. Aleknavičius.
Jo žodžiais, pertvarka daugiausiai palies regioninių administracijų darbuotojus.
„Esamoje struktūroje buvo trys administraciniai lygiai. Centrinė administracija, regionų administracijos ir kelių priežiūros tarnybos. Yra poreikis liekninti šią struktūrą. Po šios pertvarkos liks tik pagrindinė administracija ir kelių priežiūros tarnyba. Ši struktūrinė pertvarka daugiausiai paliečia regioninių administracijų darbuotojus“, – teigė D. Aleknavičius.
„Kelių priežiūra“, tęsdama pertvarką, panaikins 11 regioninių padalinių, o kelių priežiūros ir statybos, komercijos, technikos bei turto, kokybės ir technologijų, finansų, personalo, teisės ir administravimo funkcijas sutelks septyniuose departamentuose. Regione veikiančių 46 kelių tarnybų skaičius nesikeis.
Pasak D. Aleknavičiaus, besidubliuojančių funkcijų atsisakymas ir personalo sumažinimas per metus padės įmonei sutaupyti apie 2,5 mln. eurų.
Jis pridūrė, kad šių metų lapkritį „Kelių priežiūra“ ketina pristatyti 2019–2022 metų strategiją. Ji nurodys, į kokias sritis bendrovė ketina investuoti, tačiau jau dabar žadama daug dėmesio skirti informacinių technologijų diegimui.
„Kelių priežiūra“ šiemet į plėtrą ir naujų informacinių technologijų diegimą ketina investuoti apie 10 mln. eurų.
Pernai „Kelių priežiūra“ sujungė 11 valstybinių kelių priežiūros įmones.