Apie tai praneša bendrovė „Kelių priežiūra“.
Nuo karščio „prakaitavo“ asfaltas
Esant dideliems karščiams kelio danga įkaista net iki +50°C, todėl ima minkštėti asfalte esantis bitumas. Danga tampa blizgi, minkšta, automobilių padangos formuoja provėžas. Tokį reiškinį kelininkai vadina asfalto „prakaitavimu“.
„Kelius barstome ne tik žiemą, bet ir vasarą, kai termometro stulpelis pakyla virš +30°C. Nuolat stebime oro ir dangos sąlygas bei vykstame į „prakaituojančius“ kelius barstyti skaldelės, kuri padidina automobilių padangų sukibimą su keliu.
Dėl minkštėjančio bitumo galimos kelio dangos deformacijos, susidaro provėžos, pailgėja stabdymo kelias – siekiame, kad vairuotojai išvengtų šių nepatogumų“, – pranešime cituojamas „Kelių priežiūra“ atstovas Karolis Sakalauskas.
Problematiškiausi kelių ruožai dėl suminkštėjusio bitumo tvarkyti Kaišiadorių, Utenos, Trakų, Jurbarko, Marijampolės bei Ukmergės rajonuose.
Praūžusios audros vartė medžius
Lietuvoje trečiadienį vakare prasidėjo stipri audra, smarkios liūtys, vietomis su kruša, kuri su protarpiais tęsėsi iki penktadienio ryto.
Kelininkai gavo kelias dešimtis pranešimų dėl ant kelio užvirtusių medžių arba šakų Pietų, Rytų ir Vakarų regionuose.
„Dedame visas pastangas, kad kliūčių šalinimo darbai būtų atliekami nedelsiant, kuo operatyviau. Šioje situacijoje mums labai padeda ugniagesiai gelbėtojai, kurie skuba patraukti nuvirtusių medžių. Dėkojame jiems už greitą reakciją ir bendradarbiavimą, siekiant užtikrinti saugias vairavimo sąlygas“, – sako K. Sakalauskas.
Kliūtis kelyje turi būti pašalinama per 1–6 valandas, priklausomai nuo kelio priežiūros lygio. Jeigu trukdžių pašalinti iš karto nėra galimybių, kelininkai užtikrina eismo reguliavimo priemones ir tinkamai paženklina nesaugias vietas.
„Kelių priežiūra“ primena, kad apie kelyje atsiradusius eismo trukdžius, pavojų keliančias kliūtis bei „prakaituojantį“ asfaltą gali pranešti bet kuris tai pastebėjęs eismo dalyvis VĮ „Lietuvos automobilių kelių direkcijos“ Eismo informacijos centro telefono numeriu 1871.