Kaip jau rašyta, apie incidentą Kauno oro uoste trečiadienį „Kas vyksta Kaune“ redakcijai pranešė skaitytoja.
„Stiuardesė lėktuve sumaišė mygtuką ar rankenėlę, dėl ko išsiskleidė evakuacijos nusileidimas. Vyko kažkoks konfliktas su keleive“, – teigė skaitytoja.
Keletą kartų atidėtas lėktuvas į Londoną išskrido 18.57 val., nors pakilti turėjo 12 val. dienos.
Anot Lietuvos oro uostų komunikacijos vadovo Mariaus Zelenio, iš viso minėtu lėktuvu turėjo keliauti 218 keleivių, tačiau apie 50 iš jų savanoriškai sutiko nebeskristi.
„Jiems buvo pakeisti bilietai, supildyti dokumentai dėl kompensacijų. Keleiviai gavo maisto kuponus. Likę keleiviai toliau laukė terminale, jie buvo informuoti apie jų teises. Jie taip pat gavo maisto kuponus“, – trečiadienį teigė M. Zelenis.
Ketvirtadienį oficialų komentarą apie įvykusį incidentą naujienų portalui „Kas vyksta Kaune“ pateikė ir „Wizz Air“ atstovai:
„Pranešama, kad 2024 m. balandžio 17 d. „Wizz Air“ skrydžio W9 5450 iš Kauno į Londono Lutoną keleivis įlaipinimo metu buvo nedrausmingas, įžeidinėjo kitus keleivius ir „Wizz Air“ įgulą.
Prieš išskrendant buvo nuspręsta išlaipinti nepaklusnų keleivį, tačiau dėl to netyčia išsiskleidė priekinis šliaužiklis. Visi keleiviai buvo paprašyti išlipti, kad būtų galima atlikti būtinus saugos patikrinimus ir paruošti orlaivį išvykimui. Keleiviams buvo suteiktas maitinimas pagal „Wizz Air“ politiką ir ES reglamentą.
Dėl keleivių skaičiaus apribojimų, atsiradusių dėl nusileidimo kalnelio išsiskleidimo, 50 šio skrydžio keleivių turėjo būti perkelti į kitus skrydžius. Šiems keleiviams buvo suteiktas apgyvendinimas pagal „Wizz Air“ politiką. Skrydis su 166 keleiviais išvyko vėluodamas 6,5 valandos ir netrukdomai nusileido Lutone. „Wizz Air“ nuoširdžiai atsiprašo už patirtus nepatogumus, tačiau mūsų įgulos, keleivių ir orlaivių sauga ir saugumas išlieka svarbiausiu mūsų prioritetu“, – teigiama „Wizz Air“ atstovų komentare.