• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Antrasis reklamos pasaulyje klaidžiojantis ir mūsų „pagautas“ reklamos projektų vadovas – Danas Kazakevičius. Išdrįsome sutrukdyti ir jo darbui, bet visgi –  tik trumpam pašnekesiui.

REKLAMA
REKLAMA

Per daug sau atsipalaiduoti šiuo metu niekas neleidžia. „Balsas.lt savaitės“ komanda įtemptai dirba.

REKLAMA

Danai, gal gali nors šiek tiek atskleisti, kokia reklamos rinkodaros strategija taikoma leidiniui „Balsas.lt savaitė“?

Kalbant apie strategijas, laikysimės konfidencialumo. Manau, verta palikti truputį intrigos ir paslapties, o galbūt ir sveika. Juk naujas produktas visų pirma  turi vilioti savo turiniu, dizainu, pateikimu, o tik paskui lankščiomis nuolaidų sistemomis, patrauklia kainodara ir t.t.

REKLAMA
REKLAMA

Kokia yra Jūsų darbo specifika dabar, laukiant naujo savaitraščio?

Mano manymu, šiuo metu pagrindinė darbo specifika paremta šviečiamuoju pobūdžiu. Dabar itin smarkiai dirbama su reklamos agentūromis ir atskirais klientais, kuriuos supažindiname su nauju produktu. Klausiate, kaip vyksta mano darbo procesas? Atsakymas paprastas - nueinu pas klientą, atsisėdu prieš jį ir vyksta pokalbis, kuris dažniausiai baigiasi vaisingai mat sukertame rankomis. O jei rimtai, tai stengiamės, kad kuo daugiau užsakovų pamatytų šį leidinį ir žinotų, kad Lietuvoje atsiranda itin stiprus ir konkurencingas produktas.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Pamenu, vienas žinomas žmogus yra pasakęs: „Darbas turi vykti kaip smuikas - suderintai, svarbiausia gera atmosfera viduje, kad visi darbai vyktų sklandžiai ir koordinuotai mat neįtempus vienos stygos (darbo) - nukentės kiti“.

Kaip reklamdaviai vertina tokį drąsų savaitraščio „Balsas.lt savaitė“  atsiradimą žiniasklaidos rinkoje?

Dažnas į mus žiūri su nuostaba. Šiandieninės ekonominės situacijos metu daugelis stebisi, kaip kažkas dar gali imti pradėti leisti naują produktą. Visgi daugelis mums piešia ateitį šviesiomis spalvomis. Reklamos užsakovai šį projektą vertina teigiamai, nes analogo nūdienai nėra. Juk tai -  ir žurnalas, ir savaitraštis, o dar nemokamas!

Be to, mūsų labai gera komanda, kuri žino, ką daro, ir kodėl. Manau, visa tai padės pasiekti pačių geriausių rezultatų ir užimti tam tikrą nišą spaudos leidybos rinkoje.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų