Daugiau nei šimtą veiklos metų skaičiuojantis „Converse“ prekės ženklas nuo 2003 metų auga nežmonišku tempu – „Nike“ įsigijus devinto dešimtmečio kultine avalyne vadintą ženklą, šis išgyvena atgimimą, rašo qz.com.
Praėjusią savaitę „Converse“ pranešė apie 18 proc. paaugusius kompanijos pardavimus. Negana to, kitą kartą populiarus prekės ženklas skelbs savo duomenis atskirai nuo visų kitų „Nike“ priklausančių įmonių, taip pabrėždamas nepriklausomybę nuo motininės kompanijos.
2002 metais kompanija uždirbo 205 mln. JAV dolerių (533 mln. litų), tuo tarpu šių metų gale tikimasi, kad šis skaičius bus 7 kartus didesnis – laukiama daugiau nei 3,7 mlrd. litų pajamų. Qz.com pastebi, kad didžiausią augimą „Converse“ patyrė Šiaurės Amerikoje, Kinijoje ir Jungtinėje Karalystėje, kur pastaraisiais metais buvo nemažai investuojama.
Pirmieji „Converse All Star“ logotipu pažymėti sportbačiai buvo kuriami krepšinio žaidėjams ir iki rinką užtvindant dabar sportinės avalynės ženklams, „All Star“ buvo dažniausiai sportininkų naudojami batai.
Galiausiai devintajame dešimtmetyje „Converse“ tapo populiarūs jaunimo tarpe ir išgyveno apogėjų, kuomet „grunge“ stiliaus muzikos atlikėjai, kaip Kurtas Cobainas, padarė „Converse“ mados simboliu.
„Converse“ pakliuvus į „Nike“ rankas, iki tol marketingui taikyta „pagaminta JAV“ žinutė buvo pakeista įvaizdį kuriančiais simboliais, kurie patrauklūs taip vadinamai tūkstantmečio kartai – individualumas ir nepriklausomybė.
Prekės ženklo reklaminei kompanijai naudoti žymių veikėjų, kaip Janis Joplin, Jamesas Deanas, Billies Joe Armstrongas, veidai.
„Mūsų misija – įkvėpti originalumą ir skatinti kūrybingumą“, – pasakojo „Converse“ prekės ženklo vadovas Geoffas Cottrillas. Qz.com teigimu, tikslinė reklama leido sukurti pasaulinio lygio prekės ženklą, žinoma visuose žemynuose. 75 pasaulio šalyse vykusi kampanija, padėjo „Converse“ kasmet paauginti pajamas net 29 procentais.
Vis dėlto populiarumas turi savo kainą. „Converse“ prekės ženklu pažymėta avalynė per du metus pabrango net 11 procentų. Negana to, konkurentai, kaip „Vans“ ir „Keds“ siūlo savo produkciją mažesnėmis kainomis.
Tačiau qz.com manymu, „Converse“ liks rinkos lyderiu tol, kol sugebės išlaikyti jaunatviško kūrybiškumo kupiną įvaizdį.