„Mums svarbu dirbti išvien su bendraminčiais tam, kad būtų įveikti gamtos tausojimo iššūkiai bei skatinamas atsakingas žemės resursų naudojimas“, – teigia „Coca Cola“ prezidentas Muhtaras Kentas. – Žemės resursai nuolat senka, o vis labiau globalizuoto pasaulio poreikiai tik auga, tad turime ieškoti tokių sprendimų, kurie būtų naudingi tiek verslo sektoriui, tiek bendruomenėms ir gamtai. Bendradarbiavimas su Pasauliniu gamtos fondu leis patobulinti mūsų aplinkosaugos programą, jų įvertinimai ir pasiūlymai padės didinti darbo efektyvumą.“
„Coca-Cola“ ir WWF bendradarbiauja nuo 2007-ųjų metų tausojant ir išsaugant gėlo vandens telkinius visame pasaulyje. Šiandien šio bendradarbiavimo rezultatai akivaizdūs –išsaugoti septyni svarbiausi gėlo vandens telkiniai penkiuose žemynuose, pagerinta jų būklė, o „Coca-Cola“ kompanijos įrenginių vandens sunaudojimas tapo net 20 proc. efektyvesnis; sėkmingai užkirstas kelias 5 mln. kv. m. CO2 išmetimui į gamtą produktų gamybos metu, nuosekliai buvo tausojami resursai tiekiant „Coca-Cola“ produkciją. Dabar Kompanija ir WWF įsipareigojo skirti dar daugiau dėmesio aplinkosaugai – naujieji tikslai ambicingesni nei bet kada anksčiau.
Atnaujinus ir sustiprinus bendradarbiavimą, WWF palaikys „Coca-Cola“ aplinką tausojančią veiklą ir padės siekti užsibrėžtų tikslų, kuriuos sudaro:
1. 25 proc. suefektyvinti vandens sąnaudas. Pažangios „Coca-Cola“ gamybos technologijos leis dar efektyviau naudoti vandenį ir pagerins ankstesnį rodiklį, kai 2004-2012 metų laikotarpiu vandens sąnaudų efektyvumas padidėjo 21,4 proc.
2. Stengtis užtikrinti saugius ir atsparius gėlo vandens telkinius. „Coca-Cola“ ir WWF plės bendras tausojimo iniciatyvas į dar 11 strateginių regionų penkiuose žemynuose, įskaitant Amazonės, Koši, Mekong, Rio Grandė, Jangdzės ir Zambezės upių baseinus, Didžiojo barjerinio rifo ir Mezoamerikos rifo regionus bei pagrindinius Amur-heilong, Atlanto miškų bei Didžiųjų šiaurės lygumų vietoves.
3. 25 proc. sumažinti gamybos metu išskiriamo CO2 išmetimą. Kompanija mažins šiltnamio efektą sukeliančių dujų išmetimą visose gamybos grandyse, įskaitant pakavimo, tiekimo, šaldymo įrangos eksploatavimo ir kt. procesuose.
4. Tausoti žaliavas gaminant PlantBottle™ pakuotes. Bendradarbiaujant su WWF bus įvertinta aplinkosaugos ir socialinės naudos PlantBottle™ pakuočių gamybai naudojant augalinės kilmės medžiagas. Tai padės Kompanijai siekti užsibrėžto tikslo iki 2020-ųjų metų plastikinių PET pakuočių gamybai naudoti net 30% augalinės kilmės žaliavų.
5. Tausoti svarbiausius žemės ūkio ingredientus teikiančius šaltinius. „Coca-Cola“ įsipareigojo dar atsakingiau naudoti gamybai svarbiausius ingredientus, tokius kaip cukranendrės, cukriniai runkeliai, kukurūzai, apelsinai, arbatžolės, kava, palmių aliejus, soja, mediena ir popierius. Kompanija įdiegė tausojančio žemės ūkio principus, kuriuos, bendradarbiaujant su WWF, integruos visoje su šių ingredientų išgavimu susijusiose veiklos. Ateityje į tausojančią žaliavų išgavimo programą planuojama įtraukti ir citrinas, vynuoges, obuolius bei mangus.
„Gamtos išteklių eikvojimas šiandien didesnis nei bet kada ir tęsiant verslo procesus įprastai būtų rizikuojama verslo gajumu ir sėkme“, – sakė WWF prezidentas Carter Robertsas. – Šias problemas galime spręsti tik veikdami ir siekdami užsibrėžtų tikslų išvien, ir mūsų bendradarbiavimas su „Coca-Cola“ tai jau įrodė“.
Šalia anksčiau išvardintų „Coca-Cola“ ir WWF išsikeltų tikslų, Kompanija atnaujino ir sustiprino su vandens atsargų išsaugojimu ir pakuočių perdirbimu susijusius įsipareigojimus:
6. Grąžinti 100 proc. panaudoto vandens. Kompanija, bendradarbiaudama su partneriais daugiau kaip 100 šalių, sieks grąžinti 100 proc. gamyboje panaudoto vandens, išvalyto taip, kad būtų tinkamas gyviesiems vandens ištekliams ir kitoms vandeninės gyvybės formoms. Šiai dienai per įgyvendinamus 468 projektus „Coca-Cola“ sugrąžina 52 proc. gamyboje panaudojamo vandens.
7. Siekti, jog išsivysčiusiose rinkose būtų perdirbama 75 proc. butelių ir skardinių. „Coca-Cola“ bendradarbiaus su perdirbimo pramone bei vietinėmis organizacijomis siekiant inicijuoti bazinės informacijos sklaidą ir didinti butelių ir skardinių pakartotiną panaudojimą. Kompanija taip pat toliau mažins pakuočių gamyboje sunaudojamų medžiagų ir energijos kiekį.