Tarptautinį restoranų tinklą valdanti bendrovė „Čili Holdings“ 2008-aisiais sėkmingai plėtėsi, o jos pardavimai išaugo beveik penktadaliu. Tolimesnė plėtra tiek Lietuvoje, tiek užsienio rinkose planuojama ir šiais metais.
Iš nuosavo kapitalo bei franšizinių restoranų susidedanti „Čili“ grupė per 2008 metus pasiekė 201,2 mln. litų konsoliduotą apyvartą. Grupės pardavimai, lyginant su 2007-aisiais, padidėjo 18,5 procento.
Pasak „Čili Holdings“ generalinio direktoriaus Dainiaus Kalinos, apyvartos augimą lėmė stabili tinklo plėtra Lietuvoje bei sėkmingas startas naujose tarptautinėse rinkose.
„2008-aisiais buvo atidaryti 3 nauji restoranai Lietuvoje bei vienas Latvijoje. Sėkmingai įžengėme į Rusijos rinką – šioje šalyje atidarėme 2 naujus restoranus“, – sakė „Čili Holdings“ vadovas.
Išaugusius pardavimus net ir įsibėgėjančios recesijos laikotarpiu garantavo ne tik planinga plėtra, bet ir sėkmingai įgyvendinta įmonių restruktūrizacija, nerentabilių padalinių atsisakymas bei ypatingas dėmesys klientų poreikiams.
„2008-aisiais visiškai atnaujinome restoranų „Čili kaimas“ meniu, gerokai patobulintas ir „Čili picos“ patiekalų asortimentas. Atnaujinimai buvo atlikti po specialių tyrimų, kuriais siekėme išsiaiškinti, ko pageidauja svečiai, o šias mūsų pastangas pastarieji puikiai įvertino“, – pasakojo D. Kalina.
Pasak „Čili Holdings“ vadovo, įtakos turėjo ir naujoji lojalumo programa „Draugai“, kuri lojaliems klientams ne tik suteikia nuolaidas maistui, bet ir leidžia rinktis įvairias „Čili“ partnerių siūlomas pramogas nemokamai.