Ketvirtadienį sostinės Gedimino pr. ir T. Vaižganto gatvių sankirtoje esančio pastato fasadas buvo papuoštas 500 kvadratinių metrų užimančia telekomunikacijų gigantės „Nokia“ reklama.
„Ilgą laiką stovėjęs tuščias pastatas įgauna naują veidą, kas savaime atkreipia miesto gyventojų ir svečių dėmesį“, - sako projektą įgyvendinusios „JCDecaux Lietuva“ marketingo vadovas Vadimas Komarskis.
„Tokio masto lauko reklamos projektas, realizuotas vienoje judriausių sostinės gatvių, yra vienas iš akivaizdžių efektyvios reklamos pavyzdžių, kuomet sujungiama estetika, reklama ir nauda miestui“, - teigia V. Komarskis.
Jo teigimu, ateityje į tokio pobūdžio reklamos projektus, sujungiančius funkcionalumą su estetika, bus investuojama dar aktyviau, kadangi vis daugiau reklamos klientų pradeda vertinti tokios reklamos komunikacijos teikiamą naudą.