Ketvirtadienį daug gyventojų komentarų ir reakcijų sulaukė socialinio tinklo „Gargždai united“ paskyros įrašas.
„Įkelkite, įdomumo dėlei, kaip „verslauja“ parduotuvės, kad žmonės būtų kur kas atidesni. Situacija fiksuota Gargždų didžiojoje „Maximoj“, – rašoma grupės įraše.
Jis iliustruojamas nuotrauka, kurioje matosi, kad vakuuminėje pakuotės etiketėje nurodyta šaltai rūkyta skrosta atlantinė skumbrė kainuoja 5,99 euro už kilogramą. Tačiau kasos kvite to paties produkto kaina – 5 proc. didesnė, tai yra 6,29 euro už kilogramą.
Galiausiai pirkėjas už pirktą žuvį sumokėjo 1,94 euro, o ne 1,82 euro, kaip turėjo būti pagal etiketėje nurodytą kainą.
„Tikrai reik būti labai atidiems ką pasvėrė pasiimat ir pažiūrit.. perki vieną gauni kitą“, – įrašą pakomentavo moteris, kuri prisipažino, kad kitoje parduotuvėje permokėjo už sausainius, tačiau galiausiai jai pinigus esą sugrąžino.
Tačiau kita moteris komentuojančius ragino nebūti tokiems piktiems.
„Juk tai žmogiškos klaidos. Nedirbu „Maximoje“, bet prekyboje. Tai patikėkite, rankelėmis į kompiuterį tas kainas vedant klaidas žmogiška daryti – kiek galvas sukam ir visokias kontroles diegiam, kad tų klaidų nepasitaikytų.
Supraskite- kas tuos skaičiukus suvedinėja į kasas pats prie kasos nesėdi, tad tam darbuotojui jokios naudos „apgaudinėti“ žmones, nes už klaidas tik pats nuobaudą gali gauti. Aš kai pastebiu klaidą, kreipiuosi ir visada su atsiprašymais man kompensuoja. Kaip sakoma, nesmerk ir nebūsi pasmerktas“, – svarstė moteris.
Atsiprašo ir kviečia pranešti
„Maximos“ Komunikacijos ir įvaizdžio departamento direktorė Ernesta Dapkienė apgailestavo dėl nutikimo Gargžduose.
„Labai atsiprašome pirkėjų dėl tokios situacijos Gargžduose ir prisiimame atsakomybę dėl įvykusios žmogiškos klaidos. Prekės kaina keitėsi ir sistemoje ji buvo pakeista, tačiau nebuvo sužiūrėta kaina ant prekės pakuotės.
Pirkėjų visais atvejais kilus klausimų dėl prekių kainos prašome kreiptis [email protected] arba 8 800 20050. Jei paaiškėja, kad iš tiesų įvyko klaida, pirkėjui yra grąžinami pinigai. Deja, tokių atvejų vis dar pasitaiko, tačiau mūsų pirkėjų atsiliepimai yra pati didžiausia motyvacija tobulėti ir gerinti pirkėjų apsipirkimo patirtį“, – komentavo E. Dapkienė.
Beje, vasario pradžioje Kauno „Akropolio“ maksimoje į panašią situaciją pateko pirkėjai, kurie pirko kiaulienos šonkaulius. Tuokart ant fasuotos mėsos etikečių buvo nurodytas kur kas didesnis svoris nei realus. Dėl to pirkėjai taip pat permokėjo.
Tiesa, tada „Maxima“ taip pat atsiprašė ir tikino, kad tąkart peržiūrėjo visus šonkaulių svorius visame parduotuvių tinkle.