Tarptautinės sankcijos Rusijai uždraudė tiek Europos „Airbus“, tiek ir JAV „Boeing“ lėktuvų gamintojoms tiekti Rusijos aviakompanijoms orlaivių atsargines dalis bei teikti jų techninės priežiūros paslaugas.
„Rusai galės skraidyti artimiausius šešis mėnesius ar metus, tačiau lėktuvai pradės gesti ir jų nusidėvėjusias dalis teks keisti. Antraip prasidės rimtos skrydžių saugumo problemos“, – sakė „Jefferies Group“ analitikė Sheila Kahyaoglu.
Jos žodžiais, komercinių orlaivių, kurių rimta priežiūra įprastai atliekama kas šešerius metus, naudojimą dėl būtinų komponentų trūkumo teks nutraukti.
Analitikė pridūrė, jog Rusijos oro vežėjos turi 789 komercinius lėktuvus, jie sudaro tik 2,7 proc. pasaulinio civilinių orlaivių parko.