„Neįtikėtina, kad „Telia“ teisininkai perrašinėja teismo nutartį ir taip daro viešą spaudimą teismui. Vakar priimta LVAT nutartis, skirtingai nei viešai paskelbė „Telia“, visai nereiškia įpareigojimo priimti jos skundo. Teismas vakar tik nutarė įpareigoti pirmosios instancijos teismą persvarstyti paties skundo priėmimo klausimą“, – aiškina Pranas Kuisys, „Bitė Lietuva“ generalinis direktorius.
Pasak P. Kuisio, „mūsų nuomone, būtų labai keista, jei dabar žemesnės instancijos teismas, vos aukštesniajam teismui iškėlus klausimą dėl nepakankamai aiškių ankstesnio sprendimo motyvų, priimtų kardinaliai priešingą sprendimą nepabandęs paaiškinti savo ankstesnių motyvų.“
„Viena situacija, kai garantinio serviso vadovas paprašo savo darbuotojo dar kartą įsitikinti, kad parduotas telefonas iš tiesų buvo kokybiškas. Kita situacija, kai garantinis servisas nusprendžia, kad buvo parduotas nekokybiškas įrenginys. Tai dvi visiškai skirtingos situacijos, bet dominuojančią padėtį ginančios „Telia“ teisininkai tokias paraleles daro ir tą daro viešai“, – stebisi P. Kuisys.
Anot „Bitės“ vadovo, „vargu ar tai „Telia“ teisininkų nekompetencija, veikiau nepateisinamas noras spausti teisėjus bei stabdyti „Bitės“ investicijas į „Mezon“.“
„Dominuojantys žaidėjai savotišką teisinį smurtą naudoja daug kur, o šiandien tą matome ir Lietuvoje, kur apie tvarumą ir verslo etiką kalbanti „Telia“ siekia bet kokiomis priemonėmis šeimininkauti fiksuoto interneto rinkoje“, – sako P. Kuisys.