Anot Vartotojų teisių apsaugos tarnybos, bendrovė nepateikė privalomos informacijos ir vartotojams taikė papildomus mokesčius.
Nagrinėdama vartotojų skundus tarnyba pastebėjo, kad „Nacionalinis bilietų platintojas“ nepateikia visos privalomos informacijos. Vartotojai taip pat skundėsi, jog bendrovė nepagrįstai pritaikė bilietų į grupės „Rammstein“ koncertą personalizavimo mokestį.
„Nacionalinis bilietų platintojas“ netinkamai įvykdė pareigą neatlygintinai informuoti vartotojus apie taikomas sutarties sąlygas“, – pranešė tarnyba.
Anot tarnybos, vartotojai, pernai rugsėjį pirkdami bilietus į renginį, nebuvo tinkamai informuoti apie bilietų personalizavimo būtinybę. Nebuvo pateikta informacija, jog asmens duomenų į bilietus įrašymas vėliau arba pakeitimas kainuos 11 eurų.