„Iki šiol „DNB Pank“ klientai daugumą operacijų atlikdavo atstovybėse arba telefonu, nes bankas siūlė itin ribotas galimybes valdyti savo pinigus internetu. Neturėdamas itin plataus filialų tinklo Estijoje, bankas įvertino elektroninę erdvę, kaip svarbią konkurencinę nišą, kuri leidžia suteikti visas įprastas paslaugas ir nereikalauja didelio skaičiaus fizinių atstovybių“, – sako Kęstutis Gardžiulis, „Etronika“ generalinis direktorius.
Pasak jo, „DNB Pank“ ieškojo sprendimo, kuris bankines operacijas internete leistų atlikti lengvai, paprastai ir išmaniai, nes konkurentai čia vis dar teikia bazines paslaugas arba siūlo gana sudėtingus ir nepatogius sprendimus.
Per mažiau nei devynis mėnesius lietuvių įdiegtas sprendimas senąją „DNB Pank“ el. bankininkystės sistemą pakeitė praėjusių metų pabaigoje.
Naujoji „Banktron“ sistema adaptuojasi pagal kasdienes situacijas. Jei klientui nereikia didesnio funkcionalumo, jis mato vizualiai patrauklią el. bankininkystės sąsają, kur lengvai ir greitai pasiekia pagrindinę informaciją bei gali atlikti kasdienes operacijas. Prireikus didesnio funkcionalumo, „Banktron“ pagrindinį ekraną vartotojas gali patogiai pertvarkyti pagal savo poreikius ir pridėti naujas funkcijas įvairių valdiklių (angl. widgets) pagalba.
Pasak K. Gardžiulio, itin patogu tai, kad banko klientai naująją el. bankininkystės sistemą gali pasiekti iš bet kokio įrenginio ir visuose ji atrodo lygiai taip pat, kaip ir kompiuterio ekrane. Dėl šios priežasties finansų institucijoms nereikia skirti papildomų lėšų sistemos pritaikymui mobiliesiems telefonams ar planšetiniams kompiuteriams.
„Mūsų klientai labai teigiamai reagavo į naująją el. bankininkystės sistemą ir mus skatina ją tobulinti toliau bei papildyti naujomis galimybėmis. Pastebėjome, kad vartotojams itin patiko galimybė pagal savo poreikius pertvarkyti vartotojo sąsają – tai rodo, kad dizainas ir naudojimosi patogumas niekada negali būti nuvertinti“, – sako Maris Heinaru, „DNB Pank“ el. kanalų ir produktų vystymo vadovė.