Kai banko klientas susiduria su laikinais finansiniais sunkumais, ieško naujo darbo, jam pakanka atidėti paskolą keliems mėnesiams, rašoma dienraštyje „Lietuvos žinios“.
Verkšlenantys klientai minkština bankininkų širdis - finansinių sunkumų užkluptiems skolininkams suteikiamos kelių mėnesių įmokų mokėjimo „atostogos“, o jų „nenusipelnusių“, t. y. nemokių klientų nekilnojamajam turtui perimti bankai kuria specialias įmones.
Finansinių sunkumų labiau spaudžiami ir bankams prasiskolinę klientai šiuo metu vis dažniau ryžtasi derėtis su paskolą suteikusia įstaiga dėl naujų sutarties sąlygų, kad bent laikinai pasigerintų padėtį. Bankai tokiems klientams durų neužtrenkia. Vėluojančius mokėti ir nemokius klientus aptarnaujantiems bankų padaliniams šiuo metu darbo netrūksta. Su tais, kurie atvirai išdėsto savo bėdas, lengviau leidžiamasi į kalbas, kaip spręsti problemas taikiai.
Jolita Žvirblytė, „Lietuvos žinios“