Trys pirmieji projektai nominuoti ryšių su klientais (angl. Consumer Relations) kategorijoje, ketvirtasis – socialinės atsakomybės (angl. Corporate Sustainability & Responsibility) kategorijoje.
„Tai, kad net trys mūsų projektai nominuoti ryšių su klientais kategorijoje, tik dar kartą patvirtina mūsų agentūros ekspertiškumą šioje srityje. Tarptautiniai įvertinimai skatina toliau gilinti žinias bei kompetencijas ir suteikti dar daugiau naudos mūsų klientams“, – sako agentūros „BVRG Burson-Marsteller“ vadovas Jonas Blinstrubas.
Konkurso organizatorių duomenimis, iš viso šiemet sulaukta 67 paraiškų iš Lietuvos, Latvijos, Estijos ir Ukrainos. Populiariausios konkurso kategorijos, kurioms pateikta daugiausia projektų pristatymų, yra skaitmeninės komunikacijos (angl. Digital Communication), viešojo sektoriaus ir nevyriausybinių organizacijų (angl. Public Sector & NGO) bei projektų, kuriems įgyvendinti nebuvo skirta jokio biudžeto (angl. No Budget).
Į konkurso „Baltic PR Awards“ finalą iš Lietuvos taip pat pateko po vieną TEO LT, AB, ir agentūrų „Media House“ bei „VRP Hill + Knowlton Strategies“ projektą. Iš viso finale 7 skirtingose kategorijose varžosi 32 projektai, o nugalėtojai paaiškės lapkričio 14 dieną Rygoje vyksiančioje apdovanojimų ceremonijoje. Finalistų darbus vertins 32 narių komisija iš 11 šalių. Daugiausia apdovanojimų šiais metais laimėjusi agentūra taip pat gaus „Baltijos metų agentūros“ titulą.
Konkursas „Baltic PR Awards 2013“ organizuojamas bendradarbiaujant su Tarptautine ryšių su visuomene asociacija (IPRA), Latvijos ryšių su visuomene profesionalų asociacija (LASAP), Lietuvos ryšių su visuomene specialistų sąjunga (LRVS), Lietuvos ryšių su visuomene agentūrų asociacija ir Estijos ryšių su visuomene asociacija (EPRA). Konkursas rengiamas nuo 2005 metų.
Ryšių su visuomene ir integruotos komunikacijos agentūra „BVRG Burson-Marsteller“ savo veiklą pradėjo 1998 metais. Agentūroje šiuo metu dirba 16 ryšių su visuomene specialistų.