Bendras „Mono Solutions“ įsigijimas vykdomas lygiomis trimis dalimis ir yra pirmoji bendra „BaltCap“ valdomos „FCR Media“, norvegų bei vokiečių įmonių investicija, skirta patenkinti augančius mažo ir vidutinio verslo poreikius internetinės rinkodaros srityje.
„Šis sandoris iliustruoja trijų patyrusių partnerių potencialą stiprėti patiems ir sustiprinti įsigytą aktyvą, pasiūlant jam savo patirtį ir žinias. „FCR Media“ veikia specializuotame, tačiau sparčiai augančiame verslo segmente, tampančiame vis aktualesniu mažoms ir vidutinėms įmonėms visoje Europoje“, – pranešime teigė „BaltCap“ partneris Simonas Gustainis.
„Esame įsitikinę, kad sutelktomis jėgomis galime pakelti „Mono Solutions“ į kitą lygį ir taip sukurti sėkmingą Europos interneto svetainių technologijų tiekėją ES rinkai ir partneriams visame pasaulyje“, – cituojamas ir „FCR Media“ grupės generalinis direktorius Jonas Martinsenas.
„Mono solutions“ kuria taip vadinamus „white label“ svetainių kūrimo įrankius, kurie leidžia savarankiškai kurti ir pritaikyti savo poreikiams svetaines, neturint išsamių programavimo žinių.
„Mono Solutions“ buvo įkurta 2007 m. Kopenhagoje, Danijoje.
Kaip skelbiama, prisijungimas prie „FCR Media“, „1881 Group“ ir „Heise“ suteikia „Mono Solution“ galimybę toliau plėtoti savo internetinių produktų portfelį.
Trys sandorio partneriai kartu aptarnauja 140 tūkst. verslo klientų ir 500 tūkst. privačių klientų, kurių bendros pajamos siekia 330 mln. eurų.