Kartais nuo jūsų nepriklausančios aplinkybės gali kaip reikiant apkartinti atostogas ar darbines keliones. Patekote į keblią situaciją, kai skrydis buvo atidėtas, atšauktas arba buvo atsisakyta jus skraidinti? Jūsų bagažas buvo sugadintas ar pradingo? Ką daryti, jei viešint užsienyje (ES šalyse) nusipirkote netinkamos kokybės prekę ar paslaugą, kur kreiptis ir kokiomis vartotojo teisėmis galite pasinaudoti?
Į šiuos ir kitus aktualius klausimus atsakys naujienų portalo „Balsas.lt“ vaizdo konferencijos svečias Europos Sąjungos teisės specialistas Saulius Linkevičius.
Su S. Linkevičiumi taip pat kalbėsimės ir apie tai, kokių problemų iškyla vartotojams, įsigyjantiems prekes internetu ir ką daryti, jei prekės nepristatomos laiku ar jos pristatomos nekokybiškos. Specialistas perkantiems internetu patars, kur kreiptis, jei vartotojo teisės buvo pažeistos bei kaip apginti pažeistas vartotojo teises neteisminiu būdu Lietuvoje ir ES.
Norėdami užduoti klausimą konferencijos svečiui, įrašykite jį teksto komentaro lange.