Daugiausiai renginį internetu stebėjo Lietuvos gyventojai, tačiau nemažai dėmesio transliacijos sulaukė ir iš Danijos (528 unikalūs vartotojai) bei Didžiosios Britanijos (520 u.v.). Lietuvoje pranešimus daugiausiai tiesiogiai internetu stebėjo didžiųjų miestų gyventojai.
„Dalyvių dėmesys renginiui rodo, jog tokių švietėjiškų konferencijų verslo temomis reikia, jos yra paklausios, o Lietuvos žmonės – verslūs ir jiems kartas nuo karto vis sukirba mintis pradėti savo verslą. Tai įkvepia tęsti pradėtus darbus ir galvoti apie kitų metų verslumo renginių ciklą“, – teigė VšĮ „Versli Lietuva“ generalinis direktorius Paulius Lukauskas.
Pirmąją renginio dieną apsilankė apie 4750 dalyvių, antrąją, seminarų dieną – apie 2250 žmonių. Antrąją dieną verslumo dirbtuvėse populiariausi seminarai buvo apie reklamą, verslo plano rengimą, interneto rinkodarą ir lyderystę.
Renginių ciklas „Versli Lietuva“ vyksta jau trečius metus. Baigiamajame ciklo renginyje, Vilniuje, kuris kartu yra Europos verslumo savaitės finalinis renginys, šiais metais susirinko beveik tiek pat, kiek praeitais metais dešimtyje „Versli Lietuva“ ciklo renginių. Šiais metais ciklą sudarė penki verslumo renginiai, kuriuose iš viso apsilankė apie 12270 dalyvių.