Organizacija pranešė, kad bendras oro eismas rugpjūtį, palyginti su tuo pačiu praėjusių metų mėnesiu, išaugo dviem trečdaliais, tačiau vis tiek siekė tik 73,7 proc. priešpandeminio lygio.
Šiaurės Amerikoje, Europoje bei kai kuriose Azijos dalyse panaikinus pandeminius kelionių apribojimus, kelionių paklausa šoktelėjo.
Didžiausias atsigavimas stebėtas Azijoje, kur eismas išaugo daugiau nei tris kartus.
„Nors regionas patyrė stipriausią augimą per metus, išlikę kelionių apribojimai Kinijoje ir toliau trukdo bendram regiono atsigavimui“, – teigė IATA, vienijanti daugumą pagrindinių pasaulio oro linijų grupių.
IATA generalinis direktorius Willie'is Walshas reguliarioje asociacijos mėnesinėje naujienoje teigė, kad sezonas „baigtas aukšta nata“.
„Atsižvelgiant į vyraujantį ekonominį neapibrėžtumą, kelionių paklausa auga gera trajektorija“, – pridūrė buvęs oro linijų bendrovės IAG vadovas.
Paminėdama susirūpinimą dėl pasaulinio nuosmukio ir sparčiai didėjančios infliacijos, IATA neužsiminė apie darbuotojų trūkumą ir streikus, kurie trikdė oro linijų bendrovių ir oro uostų darbą.
Kai kurie Europos oro uostai apribojo skrydžių, kurias gali vykdyti vežėjos, skaičių dėl antžeminio personalo trūkumo.
Birželį IATA prognozavo, kad keleivių srautai pasieks priešpandeminį lygį 2024 metais.
Prasidėjus pandemijai ir 2020-aisiais šalims uždarius sienas, kad sulėtintų COVID-19 plitimą, oro eismas sumažėjo 60 procentų.
Asociacija tikisi, kad kitąmet oro linijų pramonė vėl pradės skaičiuoti pelną.