„Šiandien Centrinės ir Rytų Europos bei NVS šalyse kiekvieną dieną yra įvykdoma apie 800-850 verslo aviacijos skrydžių, tai yra gerokai daugiau nei iki kriziniu laikotarpiu. Nors Vakarų Europos rinka kol kas dar silpnoka, mūsų regionas auga ganėtinai sparčiai (maždaug 2-5%). Atsižvelgiant į pakankamai palankias rinkos sąlygas, mes nusprendėme savo veiklą vystyti ir privačiųjų skrydžių segmente“, - naujos įmonės steigimą pakomentavo Gediminas Žiemelis, „Avia Solutions Group“ valdybos pirmininkas.
Naujasis oro vežėjas startuos su dvejais verslo klasės Challenger 850 modelio lėktuvais. Abu orlaiviai buvo pilnai atnaujinti bei modernizuoti 2013 metais ir išsiskiria unikaliais interjero ir eksterjero dizaino sprendimais. Ateityje planuojama, kad KlasJet parkas bus padidintas iki 10 verslo klasės lėktuvų, tame tarpe ne tik Challenger, bet ir Legacy, Hawker ir kt. tipų orlaivių.
„Skirtingai nuo daugelio kitų šios industrijos žaidėjų, kurie užsiima iš esmės tik brokeriavimu, KlasJet yra pilnavertis oro vežėjas, turintis nuosavus lėktuvus ir personalą, puikiai suprantantį ir išmanantį VIP klasės skrydžių subtilumus. Būdami „Avia Solutions Group“ dalimi, mes jau turime platų partnerių tinklą, kurio dėka galime suteikti pilną kompleksą aukščiausios klasės paslaugų, tokių kaip VIP transporto, laisvalaikio, išskirtinio maisto organizaciją ir pan. Ar tai būtų Europa, Dubajus, Singapūras ar Rusija, mes puikiai suprantame verslo skrydžių specifiką. Klientų patogumui taip pat įrengėme ir 24/7 klientų aptarnavimo centrą, kurio specialistai bus pasirengę atsakyti į kliento užklausas bet kuriuo paros metus, skambinant iš bet kurio pasaulio taško“, - teigia Vitalij Kapitonov, „KlasJet“ generalinis direktorius.
Visi „KlasJet“ lėktuvai yra aptarnaujami „Avia Solutions Group“ seserinių bendrovių, kurioms yra suteikti aukščiausio lygio Europos aviacijos saugos agentūros sertifikatai (EASA Part-145; EASA Part-147; EASA Part-21; EASA Part-M). Tai leidžia pilnai kontroliuoti orlaivių aptarnavimą, konvertavimą bei modernizaciją, užtikrinant Europos aviacijos saugumo ir komforto standartų palaikymą.