Vienintelė Baltijos šalyse automobilių kompresorių gamintoja Panevėžio bendrovė „Panevėžio Aurida“ jau vienuoliktą kartą dalyvavo Maskvos tarptautinėje auto parodoje „Motor Show 2009“.
„Šie metai įmonei buvo labai sunkūs, tačiau jau matome, kad rytų rinkoje mūsų produkcijos poreikis auga. Atsigauna Rusijos, Ukrainos rinkos ir mūsų produkcijos poreikis išaugo iki 60 - 70 proc. praėjusių metų lygio ir tai mums teikia vilčių", - džiaugėsi įmonės marketingo direktorius Algimantas Ruzgys.
Pasak generalinio direktoriaus Redo Klupšo, įmonė negali patenkinti dabartinių rinkos poreikių, nes apyvartinių lėšų trūkumas stabdo veiklą.
„Bankai paskolų neteikia, realios vyriausybės pagalbos nematome, todėl esame priversti dirbti tik 20 procentų pajėgumu", - sako generalinis direktorius R. Klupšas.
Įmonės vadovas teigia, kad dėl ekonominės krizės šiais metais palyginus su praėjusiais įmonėje ketvirtadaliu sumažėjo darbuotojų skaičius. Pernai dirbo 228, o šiais metais tik 150. Tačiau vadovas patikino, kad augant gamybai tikisi vėl įdarbinti buvusius darbuotojus.
Pernai per 8 mėnesius įmonė turėjo 18 mln. lt pajamų, o šiais etais tik 5,77 mln. lt. Pernai pagamino 56 854 kompresorius, o šiais metais tik 13 989. Trečdaliu sumažėjo ir įmonės produkcijos pardavimai.
„Rinkoje mūsų produkcija konkuruoja kainos ir kokybės santykiu. Mūsų kompresorių kokybė nenusileidžia vakarietiškai, o kainos žymiai mažesnės. Tenka apgailestauti, kad neišvengiame ir „piratinės" produkcijos, kai gamintojai parduoda produktus su mūsų ženklu, tačiau žymiai prastesnės kokybės", - apgailestavo įmonės kokybės vadovas Rimantas Kalinauskas.
Parodos metu buvo surengtos ir dilerių dienos, kurių metu esami ir potencialūs užsakovai supažindinti su įmonės ateities perspektyvomis ir artimiausiais palnais.