Naujas lėšų rinkimo raundas leis Silicio slėnyje įskūrusiai kompanijai „Technology Crossover Ventures“ plėsti „Spotify“ tinklą pasauliniu mastu. Vienas pirmųjų taikinių bus Japonija.
Švedų kompanijai pagrindinę konkurenciją Europoje sudaro prancūzų „Deezer“ ir „Apple iTunes“ programos. Vien pernai „Spotify“ uždirbo 585 mln. JAV dolerių pajamų. Artmiausias konkurentas „Pandora Media“ per tą patį laikotarpį sulaukė 427 mln. JAV dolerių pajamų. Visgi abi kompanijos sulaukė daugiau išlaidų, nes dėl padidėjusio klientų skaičiaus teko didesnį procentą atsiskaityti atlikėjų vadybininkams.
„Spotify“ didžiausias pajamų šaltinis yra 6 mln. „Premium“ versijos klausytojų, kurie per mėnesį atseikėja daugiau nei 10 JAV dolerių. Likusios pajamos atkeliauja iš reklamos užsakovų. Taip pat programa turi 24 mln. aktyvių klausytojų, kurie naudojasi nemokama versija.
Neseniai duodamas interviu startuoliio įkūrėjas ir vadovas Danielis Ekas „The Wall Street Journal“ teigė, kad dabar vis daugiau klientų yra pasiruošę rinktis mokamą grotuvo versiją. Kompanija taip pat padidino atotrūkį tarp savo pajamų ir honorarų mokėjimų atlikėjams ir leidėjams.
Prieš metus „Spotify“ veikė 17 šalių, o jau šiandien grotuvas veikia 32 rinkose, įskaitant Lietuvą. Žinoma, tai prisidėjo prie papildomų kompanijos išlaidų. Pernai „Spotify“ buvo vertinamas 3 mlrd. JAV dolerių ir sulaukė 100 mln. JAV dolerių investicijos. Vienas iš investuotojų buvo rusų „DST Global“.
D. Elkas sutinka, kad kažkada investuotojai norės atsiimti savo grąžą ir greičiausiai tai turėtų vykti pirminio viešojo siūlymo metu. „Jei matysime, kad tokia strategija yra gera, tikrai ją apmąstysime. Tačiau tai nėra kažkas apie ką galvočiau tik atsikėlęs ryte“, - sakė jis.