Jonas Gilys, M-1 radijo stočių grupės savireklamos ir plėtros vadovas, sako, kad nemažiau rašant pranešimus „Facebook“ svarbus originalumas. „Jei visi rašo, kad lauke atšalo ar sninga, pasistenkite pagalvoti, ką galėtumėte pasakyti kitaip“, - konferencijoje „Login“ sakė pranešėjas.
Tai pat, dalinantis nuotraukomis ar tekstine informacija, reikia apgalvoti, kiek tai aktualu ar suprantama tiesioginei auditorijai. „Dažniausiai paprastesni, bet įtraukiantys pranešimai sulaukia kelis kartus didesnio pasisekimo nei ištobulinti, dalūs, tačiau nuobodūs“, - sakė J. Gilys, kuris ragina sekti bei atsižvelgti į dienos aktualijas.
Visgi, visuomet išlieka rizika ne tik pritraukti, bet ir prarasti gerbėjus. „Kai pasidalinom nuotrauka su garsiąja Panevėžio kalėdine eglute, pranešimą pamatė 95 proc. mūsų gerbėjų, jis sulaukė tūkstančių „like“, tačiau iš gerbėjų rato išėjo trys žmonės – galbūt jie buvo iš Panevėžio“, - samprotavo pranešėjas.
Kaip dažnai reikia dalinti informacija, pasak J. Gylio, reikia spręsti kiekvienu atveju atskirai. 3-5 kartai laikomas vidurkiu.
Vieni populiariausių ir veiksmingų būdų pritraukti gerbėjų yra balsavimo ir interaktyvaus dalyvavimo skelbimai, kai žmonės kviečiami pasisakyti, klausti, išsakyti pageidavimus, dalyvauti žaidimuose. Kalbant apie pastaruosius, J. Gilys pabrėžia, kad itin svarbi galimybė juos žaisti "paprastuoju būdu" - tiesiai ant "Facebook" sienos. Kuo daugiau reikia pereiti etapų, norint dalyvauti, tuo mažiau vartotojų atrakcija pritrauks.
M-1 radijo stotis „Facebook“ turi vieną didžiausių klubų, kuriame – beveik 300 tūkst. gerbėjų.