Preliminariais „AutoTyrimų“ duomenimis, gautais pagal ES reglamentuotą metodiką išanalizavus „Regitros“ pateiktus pradinius duomenis, 2009 m. sausį Lietuvos naujų lengvųjų automobilių (M1 ir N1) rinka smuko net 70 proc. iki 848 vnt.
Praktiškai tai reiškia sugrįžimą į 2004 m., kuomet registravimas siekė 842 vnt. Tuo tarpu 2008 m. sausį šalyje buvo įregistruoti 2783 nauji automobiliai.
Nuosmukio priežastys iš esmės yra tos pačios ir jau ne kartą aptartos. Tačiau šią padėtį dar labiau komplikuoja šalies Vyriausybės ekonominė politika.
Sausį asmeninių automobilių (M1) registravimas sumažėjo 69 proc. iki 742 vnt., o lengvųjų komercinių (N1) transporto priemonių rinka smuktelėjo 70 proc. iki 106 vnt.
Praeitą mėnesį Lietuvos naujų automobilių rinkoje pirmavo Mitsubishi (ISIN JP3902900004) markė (111 vnt.), antroji vieta atiteko Ford (ISIN US3453708600) (92 vnt.), o nuolatinė lyderė Volkswagen (ISIN DE0007664005) šįkart liko trečioje vietoje (87 vnt.).
Tarp prestižinių markių toliau pirmavo Audi (ISIN DE0006757008) (33 vnt.). Sausį populiariausi asmeninės paskirties (M1) modeliai buvo „Mitsubishi Colt“ (59 vnt.), „Škoda Octavia“ (47 vnt.) bei „Subaru Forester“ (26 vnt.). Tarp lengvųjų komercinių (N1) automobilių pirmavo „Ford Transit“ (49 vnt.), kurių didelė dalis eksportuota.
Praeitą mėnesį Lietuvos rinkoje pagaliau debiutavo Europos metų automobilis „Opel Insignia“.