Kompanija „ASUS“, kuri labai lengvai ir operatyviai pasigaudavo pagrindines iniciatyvas nešiojamų kompiuterių rinkoje, pradedant netbookais ir baigiant pirmos kartos ultrabookais, iki šiol gana atsargiai žiūrėjo į sprendimus su operacine sistema „Google Chrome“. Pastarųjų pardavimai buvo sąlyginai maži – net ir kompanijos „Acer“ asortimente taip vadinamų „Chromebook“ dalis pardavimuose sudaro ne daugiau 3%.
Komponentų tiekėjai iš Taivano praneša, kad „ASUS“ ketina pasirodyti „Chromebook“ rinkoje dar šių metų IV ketvirtyje. Tokio poelgio priežastimi rinkos ekspertai įvardina bendrą nešiojamų kompiuterių pardavimų mažėjimą. Kompanija „ASUS“ jau sumažino savo nešiojamų kompiuterių pardavimų prognozę nuo ankstesnių 22-24 mln. iki 17-19 mln. Kadangi sezonas nusimato nelabai optimistinis, gamintojas ketina išbandyti jėgas ir „Chromebook“ segmente. Šiuos nešiojamus kompiuterius paprastai perka švietimo įstaigos, tačiau net ir tokie pardavimai yra geriau, negu nieko.
Ypatingo entuziazmo nešiojamų kompiuterių su sensoriniu ekranu atžvilgiu kompanija „ASUS“ taip pat nejaučia. Kad būtų padidintas šių įrenginių populiarumas, kompanija ketina išleisti biudžetinius „VivoBook“ modelius. Būtent jie greičiausiai ir bus pademonstruoti rugsėjo 15 d. vyksiančiame renginyje kartu su „Intel“ ir „Microsoft“. 2014 metais, kuomet operacinės sistemos „Android“ ir „Chrome“ OS gali būti apjungtos, kompanija „ASUS“ ketina sulaukti ir korporacijos „Google“ paramos, tad ruošiami „Chromebook“ kompiuteriai – tai ilgalaikės strategijos dalis.