Nebegalėdamos žiūrėti į betvarkę reklamos versle, dešimt Lietuvoje veikiančių reklamos bendrovių susibūrė į Lietuvos nacionalinę reklamos asociaciją „LINARA“, rašoma pranešime spaudai.
Asociacijos vienas iš tikslų – skaidri, legali situacija reklamos versle, taip pat ir lauko reklamos srityje.
„Paskutiniu metu apgailestaudami iš šalies stebėjome (skaitėme spaudoje), kaip UAB „JCDecaux LIETUVA“, UAB „Clear Channel LIETUVA“ ir UAB „BALTIJOS VAIZDINĖ REKLAMA“ nesąžiningai klaidino solidžias įmones“, - rašoma asociacijos pranešime.
Vilniaus miesto savivaldybės kontrolieriai neseniai atliko tyrimą ir nustatė:
Uždarųjų akcinių bendrovių – „JcDecaux Lietuva“, „Baltijos vaizdinė reklama“, „Clear Channel“ išduotų IVR leidimų ir sutarčių galiojimo laikas pasibaigęs ir nepratęstas.