„Praėjusiais metais (be mišelinų) užsienio turistai Lietuvoje „pravalgė” apie 370 mln. eurų. Už „Michelin“ pakvietimą per 3 metus Ekonomikos ir inovacijų ministerija sumokėjo 1,5 mln. eurų, t.y. po 0,5 mln. eurų kasmet. Kitąmet vien dėl „Michelin“ atėjimo tikimės 4 mln. eurų papildomų pajamų“, – penktadienį savo feisbuko paskyroje teigė A. Armonaitė.
„Projektas atsiperka. O kur dar papildoma sklaida, reklama, žinomumas, reputacija, kultūra ir, nepabijokim to žodžio, vaibas“, – pažymėjo politikė.
ELTA primena, kad į „Michelin“ gidą įtraukiami 26 Lietuvoje įsikūrę restoranai, o maitinimo įstaigoms „Demo“, „Džiaugsmas", „Nineteen18" ir „Pas mus" skirta po vieną „Michelin“ žvaigždę.
Dar 4 restoranai nusipelnė „Bib Gourmand“ vertinimo, skiriamo kokybiškoms ir geras kainas siūlančioms maitinimo įstaigoms. Šie restoranai: „14 horses“, „Gaspar‘s“, „Numan“ ir „Le Travi“.
„Michelin Green Star“ žvaigždutė, skirta išskirtinai į tvarumą susitelkusiems restoranams, suteikta „Red Brick“.
„Michelin“ gidas – prestižinis geriausius pasaulio restoranus įvertinantis leidinys, nuo 1900 m. leidžiamas Prancūzijoje. Padangų bendrovė „Michelin“ šį gidą sukūrė siekdama paskatinti keliones automobiliais.
Patiko straipsnis? Užsiprenumeruokite mūsų naujienlaiškį ir gaukite svarbiausias dienos naujienas bei įdomiausius straipsnius kiekvieną darbo dieną 11 val. Tiesiai į Jūsų el. paštą!