Populiariausias lietuviškas mineralinis vanduo „Vytautas“, naujausiose reklamoje paskelbęs, kad grąžins pinigus visiems, gėrusiems pašildytą mineralinį vandenį ir nepajutusiems poveikio, susilaukė didelio internautų dėmesio. Kontraversiška žinia padėjo „Vytautui“ triumfuoti antrajame konkurso „Metų prekės ženklas 2014 m.“ balsavimo internetu etape.
Šiandien prasidėjo trečiasis atkrentamojo „Metų prekės ženklo 2014 m.“ konkurso balsavimo internete etapas, kuriame dėl didžiausių internautų simpatijų kaunasi keturi prekės ženklai. Daugiausia palaikymo iki šiol ir vėl sulaukė „Vytautas“.
Kaip teigia mineralinio vandens gamintojai, prie šios sėkmės prisidėjo nauja reklama, kurioje tvirtinama, jog „Vytautas“ grąžins pinigus vartotojams, kurie 14 dienų iš eilės pusvalandį prieš pusryčius ir prieš miegą gėrė pašildytą mineralinį vandenį, bet nepajuto jokio poveikio.
Konkurse „Metų prekės ženklo 2014 m.“ internautai renka savo mėgstamiausią prekės ženklą. Daugiausią balsų gavęs ženklas bus apdovanotas titulu „Daugiausia vartotojų simpatijų pelnęs prekės ženklas“. Nugalėtojas bus paskelbtas kovo 26 d., konferencijoje „Password 2014 m.“