• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Skaičiuojama, kad išsivysčiusiose šalyse šeima per mėnesį maistui vidutiniškai išleidžia iki 15 % savo pajamų, tuo metu Lietuvoje – apie 40 %. Tokias šeimos biudžeto proporcijas lemia palyginus nedidelės gyventojų pajamos. Taupymas šitoje srityje tampa itin svarbus. Vienas iš būdų sutaupyti, bent prekybininkų teigimu, prekybos tinklų lojalumo kortelės.

REKLAMA
REKLAMA

Pririšti klientą

Nors prekybos tinklui ir naudinga, kad jūs esate lojalus klientas ir duoną, pieną bei kitus produktus perkate pas juos, bet už norą tapti lojaliu kai kur dar reikia ir susimokėti. Be to, įvairūs pinigų kaupimai nuolaidų kortelėse tarsi pririša prie prekybos centro, nes gautą nuolaidą, t.y. sutaupytus pinigus galėsite panaudoti vėl tik tame pačiame prekybos tinkle. Didesnę laisvę suteikia iš karto panaudojama momentinė nuolaida, kai aiškiai matai, kiek sutaupai.

REKLAMA

Vis dėlto dažnai pasinaudoti akcijomis nereikia ir jokios kortelės. Skelbiami įvairūs išpardavimai, nuolaidos, kurios taikomos visiems užsukusiems pirkėjams, todėl lojalumo saugoti vienam tinklui neapsimoka.

Nuolaida! Ar tikrai?

Sekti nuolaidas ir skaityti prekybos centrų laikraštėlius populiariau nei nacionalinį dienraštį. Apie prekybos centre aptiktus pigesnius vaivorykštinius upėtakius telefonu įspėjami draugai, o savaitgaliai pirmiausiai pradedami nuo akcijinių pasiūlymų apžvalgų.

REKLAMA
REKLAMA

Panašu, kad dabar tiek daug vargo įdėti sekant įvairius akcijų pasiūlymus neverta. Galima pastebėti, kad nuolaidų ratas sukasi ir jeigu nesuspėjote pigesnės lašišos nusipirkti „Rimi“, artimiausiu metu greičiausiai panašų pasiūlymą pateiks „Maxima“. Lietuvoje, kur rinka maža, prekybos tinklai, remia gamintojus ir tiekėjus prie sienos, jeigu tik užmato, kad kitam tinklui kaina yra geresnė.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Nuolaidų kortelė negarantuoja, kad prekę nusipirksite pigiausiai – gal kitame prekybos tinkle ji kainuoja dar pigiau ir be nuolaidos. Pavyzdžiui, „Norfos“ tinkle „Ice dream“ didelė ledų pakuotė kainuoja keliais litais pigiau nei „Maxima“ prekybos centre. „Ačiū programos“ kortelės 1 % nuolaidos šio skirtumo nekompensuos. Taip pat palyginti reikėtų ir kitų prekių kainas, ypač perkant brangesnį daiktą.

REKLAMA

Nepasiduokite akcijų skaičiams, nors kartais aritmetinė logika čia pasiduoda. Ar niekada nepasitaikė, kad atėję pirkti obuolių, kurie kainavo 3 Lt už kilogramą, nusipirkote vynuogių, kurioms taikyta 50 % nuolaida, nors kilogramo kaina vis tiek liko 6 Lt. Lyg ir sutaupyti norėjote, bet gavosi atvirkščiai.

REKLAMA

Žaidimai etiketėmis ir lipdukais

Prekybos tinklas „Rimi“, neturintis lojalumo kortelių, skelbia – „daug mažesnės kainos“. Tiesa, etiketės prie prekių ne visada patvirtina skambų šūkį. Kai kurių prekių kaina sumažinta vos keliais centais, bet išdidžiai surašytos ant geltonų etikečių. Kai kur net nėra nurodytas kainų skirtumas, t.y. pradinė ir dabartinė kaina, o kaina vis tiek yra geltoname fone. Tiesa, nėra jokių taisyklių, įpareigojančių geltomis kainomis žymėti tik prekes, kurioms taikomas akcija. Tai greičiau prekybos tinklų išugdytas įprotis, kuriuo dabar sėkmingai pasinaudojama.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

„Rimi“ tinklas bene pirmasis pradėjo lipdukų akcijas. Už tam tikrą prekybos centre išleistą pirkinių sumą duodamas lipdukas. Jie klijuojami į specialias akcijos knygutes ir vėliau galima pasinaudoti tinklo partnerių pasiūlymu – įsigyti kažkokį daiktą nemokamai arba su didele nuolaida. Dabar tokius žaidimus turi kiekvienas prekybos centras. Tiesa, suma, kurią reikia primokėti surinkus lipdukus, vis didėja.

Pasinaudoti prekybos centrų kortelėmis naudinga, jeigu jos realiai padeda sutaupyti, o ne tik suteikia tokį įspūdį. Kartais „taupant“, galima dar daugiau išleisti – nepirkite daikto, nors ir su didele nuolaida, jeigu jums jo nereikia. Turėkite nedidelius sąrašėlius reikalingų prekių ir laikykitės pirkinių drausmės.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų