„Apple“ vertė pernai išaugo 35 proc. iki daugiau kaip 355 mlrd. mlrd. JAV dolerių, o kitų dviejų lyderių – 38 proc. iki atitinkamai iki 350 mlrd. ir 263 mlrd. dolerių.
Beje, per praėjusius metus menkai pakito ir visas pirmasis dešimtukas.
„Microsoft“ prekės ženklas išliko ketvirtoje eilutė (vertė per metus padidėjo 31 proc. iki 184 mlrd. dolerių), „Walmart“ užėmė penktąją vietą (augimas 20 proc. iki 112 mlrd. dolerių), apsikeisdama vietomis su „Samsung“ (padidėjimas 5 proc. 107 mlrd. dolerių). Toliau rikiuojasi „Facebook“ (augimas 24 proc. iki 101 mlrd. dolerių) ir Kinijos bankas ICBC (3 proc. iki 75 mlrd. dolerių). „Verizon“ nukrito iš priešpaskutinės į paskutinę pirmojo dešimtuko vietą (padidėjimas 1 proc. iki beveik 70 mlrd. dolerių).
Tuo tarpu Kinijos „Huawei“ užpildė atsilaisvinusią poziciją pirmajame dešimtuke, į ją pakilusi iš 15 eilutės (vertės šuolis 29 proc. iki 71 mlrd. dolerių). Tarp dešimties vertingiausių nebeliko „WeChat“, smukusios į 13 eilutę, šiam prekės ženklui nuvertėjus 8 procentais.
Labiausiai per metus sunyko „Alibaba“ prekės ženklo vertė – 42 procentais.
Technologijų sektorius ir toliau yra vertingiausias, o po jo seka mažmeninė prekyba. Vakcinų nuo COVID-19 kūrimas lėmė tai, kad farmacijos pramonė pademonstravo didžiausią šuolį per metus, pažymima „Brand Finance“ ataskaitoje.
Beje, JAV ir Kinijos atstovės užėmė du trečdalius iš 500 eilučių naujausiame reitinge.