Nepaisant to, pasak bendrovės, dalis klientų vis dar gali susidurti su sunkumais naudojantis tam tikromis paslaugomis.
„Bendrovė suvaldė pagrindinį atakos šaltinį ir atkūrė paslaugų veikimą, tačiau dar kurį laiką gali pasitaikyti atvejų, kai daliai klientų nepavyks atsiskaityti ar priimti mokėjimų, arba šios operacijos vyks lėčiau nei įprastai“, – rašoma išplatintame įmonės pranešime.
Pasak bendrovės, sutrikimų pašalinimo darbai truko daugiau nei 2 valandas.
ELTA primena, kad antradienį sutriko bendrovės „Paysera“ teikiamų paslaugų veikla. Apie tai pati įmonė pranešė socialiniame tinkle „Facebook“.
„Šiuo metu susiduriame su dideliais sistemos sutrikimais, paveikiančiais visas Paysera paslaugas. Dėl techninių problemų neveikia mūsų sistemos, taip pat šiuo metu negalima susisiekti su mumis telefonu. Mūsų komanda deda visas pastangas, kad situacija būtų išspręsta kuo greičiau“, – rašė bendrovė.
Savo ruožtu „Paysera“ atstovas Aleksas Rozentalis portalui „Delfi“ nurodė, kad sutrikimus sukėlė DDoS ataka prieš įmonės infrastruktūrą.
„Dėl šios priežasties klientai ir internetinių parduotuvių pirkėjai gali patirti laikinus paslaugų sutrikimus arba sulėtėjusį sistemų veikimą. Mūsų IT specialistų komanda aktyviai dirba, siekdama pašalinti trikdžius ir atkurti įprastą paslaugų teikimą“, – portalui sakė įmonės atstovas.
A. Rozentalis pažymėjo, kad ši ataka bendrovės klientų asmeninių duomenų ar pinigų saugumui įtakos neturi.
Patiko straipsnis? Užsiprenumeruokite mūsų naujienlaiškį ir gaukite svarbiausias dienos naujienas bei įdomiausius straipsnius kiekvieną darbo dieną 11 val. Tiesiai į Jūsų el. paštą!