Bendrovė „Guinness“ pristatė naujo tipo stiklines, ant kurių užrašytas tikslus į ją įpiltame gėrime esantis alkoholio vienetų skaičius. Tikimasi, jog ši inovacija ne tik padės žmonėms efektyviau kontroliuoti alkoholio vartojimą, bet ir atkreips dėmesį į „Guinness“ prekės ženklą, šiemet švenčiantį 250-ąjį jubiliejų.
Arturas Guinnessas to paties pavadinimo alų virti pradėjo 1759-aisiais. Lygiai po dešimties metų šį gėrimą nuspręsta pirmą kartą eksportuoti – tuomet išvežtos šešios su puse statinės į Didžiąją Britaniją.
Šiuo metu „Guinness“ alus verdamas ne tik Airijoje, tačiau ir Nigerijoje, Indonezijoje bei kitose šalyse. Beveik 40 proc. šio gėrimo pasaulinių pardavimų atliekama Afrikos žemyne. Tamsusis alus taip pat yra itin populiarus Kanadoje.
Šiemet alaus darykla ketina pateikti ir daugiau siurprizų, tarp kurių – specialus 250-ajam jubiliejui skirtas logotipas.