Bendrovė nurodė, kad nuo rugsėjo 1 dienos ji sumokės iki 1 tūkst. JAV dolerių kompensacijas, skirtas atlyginti žalą asmenims arba turtinę žalą, patirtą dėl nekokybiškų per „Amazon.com“ parduotų produktų – toks žalos dydis skaičiuojamas 80 proc. atvejų, susijusių su dėl nekokybiškų produktų patirtais nuostoliais.
„Amazon“ savo interneto svetainėje paskelbtame pareiškime teigė, jog ji galės išmokėti ir didesnes sumas, jei pardavėjas neatsakys į pretenzijas arba atmes pretenziją, kuri, „Amazon“ manymu, bus pagrįsta.
Pranešimas paskelbtas praėjus beveik mėnesiui po to, kai federalinė JAV vartojimo prekių saugos komisija (CPSC) padavė į teismą „Amazon“, siekdama priversti įmonę prisiimti atsakomybę už jos platformoje parduodamų pavojingų produktų atšaukimą.
Tarp produktų, kurie, kaip manoma, gali kelti sužeidimų ar mirties pavojų, buvo 24 tūkst. defektinių anglies monoksido detektorių ir 400 tūkst. plaukų džiovintuvų, parduotų be pakankamos apsaugos nuo elektros smūgio.
„Jausdama atsakomybę už klientus ir mūsų elektroninėje parduotuvėje siūlomus produktus, nepaisant to, kas juos parduoda, „ Amazon “ pasirengusi gerokai viršyti jai įstatymais taikomus įsipareigojimus bei tai, ką šiandien siūlo bet kuris kitas rinkos paslaugų teikėjas, norėdama apsaugoti klientus“, – teigė bendrovė.
Pasak „Amazon“, ji pasitelks nepriklausomus draudimo ekspertus, kad išanalizuotų reikalavimų pagrįstumą.
„Pateiksime pardavėjams pagrįstas pretenzijas, o nepagrįstas, lengvabūdiškas ar pagrindo neturinčias pretenzijas atmesime“, – sakoma pranešime.
„Atlikdami šį darbą pardavėjų vardu, išgelbėsime juos nuo pareigos patiems tirti reikalavimus“, – pridūrė bendrovė.