Per spalio 11–12 dienomis vyksiantį „Prime Early Access Sale“ renginį lojalumo programos „Amazon Prime“ nariai gaus išankstinę prieigą prie prekių su nuolaida.
Pagrindinė bendrovės išpardavimų akcija „Prime Day“ šiais metais jau vyko – liepos mėnesį.
Siatle įsikūrusi elektroninės prekybos milžinė jau ne vienerius metus skelbia tokias pardavimo akcijas, kad pritrauktų žmones tapti lojalumo programos „Prime“ nariais, siūlančios greitesnį pristatymą ir geresnius pasiūlymus.
Narystės kaina yra 139 JAV doleriai per metus.
Visgi spalio mėnesio renginys bus pirmasis antrasis toks renginys, surengtas tais pačiais metais.
„Amazon“ mažmeninės prekybos verslas pastaraisiais mėnesiais sulėtėjo.
Be to, pelno rodikliai rodo, kad infliacijos paveiktiems vartotojams reikia pateikti daugiau pasiūlymų, o mažmenininkams šis šventinis apsipirkimo sezonas greičiausiai bus sudėtingas.
Praėjusią savaitę „Target“ pranešė, kad šventinius pasiūlymus pradės skelbti jau spalio pradžioje.
Tuo tarpu „Walmart“ išplės dovanų grąžinimo laikotarpį nuo spalio 1 dienos iki sausio 31 d., palyginti su lapkričio 1–sausio 24 dienos laikotarpiu pernai.
Šiais metais – jau antrus metus iš eilės, – tikimasi, kad vartotojai pradės šventinį apsipirkimą anksčiau.
Praėjusiais metais amerikiečiai suskubo dovanas pirkti anksčiau, kad išvengtų siuntų vėlavimų dėl tiekimo grandinių chaoso.
Šiais metais analitikai tikisi, kad daugelis biudžetą kruopščiai planuojančių vartotojų darys tą patį, siekdami paskirstyti savo išlaidas ir nusipirkti dovanų, kol kainos nepakilo dar labiau.