Nuo rugsėjo mėnesio abonementai pabrangs 1 svaru sterlingu iki 8,99 GBP, o metinė narystė – nuo 79 iki 95 svarų sterlingų. „Amazon“ teigė, kad kainų kilimą, pirmą kartą JK nuo 2014 m., iš dalies lėmė infliacija, kuri yra aukščiausia per 40 metų.
Kitos paslaugos, tokios kaip „Netflix“, taip pat padidino prenumeratos kainas, nepaisant ženklų, kad žmonės pradeda žiūrėti mažiau transliacijų. Tačiau „Amazon Prime“ siūlo ne tik savo srautinio perdavimo paslaugą. Nariams taikomas ir neribotas produktų pristatymas.
„Amazon“ teigė, kad naujoji kainodara prasidės rugsėjo mėnesį arba kitą kliento narystės atnaujinimo datą, ir pridūrė, kad perėjimas prie metinio plano arba narystės atšaukimas taip pat galimas. Šio žingsnio imamasi tuo metu, kai daugelis namų ūkių nori sumažinti išlaidas, o prekių kainos kyla sparčiausiai.
Mažmeninės prekybos analitikė Natalie Berg, parašiusi knygą apie tai, kaip „Amazon“ formuos apsipirkimo ateitį, sakė, kad „Prime“ kainų kilimas „nelabai nustebino“, kai „Amazon“ vasarį paskelbė šį planą JAV.
„Tai neįtikėtinai drąsus žingsnis – didinti mokesčius baisiausios per visą kartą pragyvenimo išlaidų krizės viduryje, tačiau „Amazon“ yra būtina daugeliui pirkėjų ir jie tai žino“, – sakė ji BBC, – „Amazon taip giliai įsiliejo į mūsų kasdienį gyvenimą, kad daug žmonių sutiks su pokyčiais.
Anksčiau šiais metais BBC užsakymu atlikta apklausa atskleidė, kad žmonės, kovojantys su sparčiai didėjančiomis sąskaitomis už energiją ir degalų kainomis, taupo pinigus mažindami maisto pirkimą ir automobilių keliones. Daugiau nei pusė (56 proc.) iš 4 011 apklaustų žmonių pirko mažiau bakalėjos prekių, o tokia pati dalis reguliariai nevalgė.
Naujausi tyrimai parodė, kad vis daugiau žmonių atšaukia vaizdo transliacijų, pvz., „Netflix“, „Disney+“ ir „Amazon Prime“, prenumeratas dėl augančių pragyvenimo išlaidų. Rinkos tyrimų bendrovės „Kantar“ teigimu, antrąjį 2022 m. ketvirtį iš viso buvo atsisakyta 1,66 mln. paslaugų, o jaunesnių nei 24 metų amžiaus grupėje šis sprendimas – populiariausias.